کد خبر: 359157
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۵:۴۷:۰۰
| |

نمایش «پیکار کنار پل» بدون اولویت به جشنواره تئاتر فجر راه یافت

هیأت داوران بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران نمایش «پیکار کنار پل» را بدون اولویت به دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی می‌کند.

نمایش «پیکار کنار پل» بدون اولویت به جشنواره تئاتر فجر راه یافت
کد خبر: 359157
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۵:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| رأی هیئت داوران در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران برای نمایش پیکار کنار پل از سوی فریبا متخصص، آرش دادگر و میثم زندی اعلام شد.

هیئت داوران تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایزه نقدی را به کارگردان نمایش «پیکار کنار پل» کیانوش احمدی و جایزه دوم نمایشنامه‌نویسی شامل لوح سپاس و جایزه نقدی را به نویسنده نمایشنامه «پیکار کنار پل» علی میرزا عمادی، جایزه بهترین بازیگری مرد به اصغر شیرزاد بازیگر این نمایش و جایزه بخش موسیقی با اهدا لوح سپاس به گروه موسیقی نمایش «پیکار کنار پل» فرزاد ابوعلی، محمد علی رحمانی و صادق لرکی و جایزه بخش طراحی پوستر و بروشور به جواد نقدی آجقان برای طراحی پوستر این نمایش رسید.

هیات داوران بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران سه نمایش «پیکار کنار پل»، نمایش«گرگ‌ها کراوات نمی‌زنند» و نمایش «رکسانا» را بدون اولویت به دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی می‌کند.

داستان نمایش پیکار کنار پل از این قرار است که در جنگ هشت سال دفاع مقدس دلاور مردی‌ها و اتفاقاتی برای دفاع از وطن افتاد.

«جعفر و بهزاد و احمد» رزمنده‌هایی هستند که باید پلی را برای مبارزه با رژیم بعث عراق تخریب کنند. اما برای اینکه شهرشان با مشکلی مثل سیل لرستان روبه رو نشود....

این نمایش به نویسندگی علی میرزا عمادی، کارگردانی کیانوش احمدی و بازی سیامک زین الدینی، فرزاد آیتی، اصغر شیرزاد، محمدمهدی رضاییان، موسیقی: فرزاد ابوعلی، صادق لرکی، محمدعلی رحمانی، طراح گریم: آزاده مالمیر، طراح پوستر و بروشور: جواد نقدی آجقان و مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: مبین هداوند اجرا می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها