از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی صورت گرفت:

صدور دستور درمان کشتی‌گیر ضایعه نخاعی

به گفته دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، کمیته درمان این فدراسیون وضعیت درمانی دارنده مدال‌های برنز نوجوانان جهان و نقره نوجوانان آسیا 2017 که چند روز پیش بر اثر واژگونی وسیله نقلیه اش دچار ضایعه نخاعی شد را پیگیری خواهد کرد و قرار است این کشتی‌گیر جهت انجام مراحل درمانی به تهران منتقل شود.

صدور دستور درمان کشتی‌گیر ضایعه نخاعی
کد خبر: 359160
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۵:۴۹:۵۱

اعتمادآنلاین| تورج ملک محمدی در ارتباط با رسیدگی به وضعیت میثم زارع-دارنده مدال‌های برنز نوجوانان جهان و نقره نوجوانان آسیا 2017 که چند روز پیش بر اثر واژگونی وسیله نقلیه‌اش دچار ضایعه نخاعی شد، اظهار کرد: پس از اطلاع نسبت به این مساله رییس فدراسیون پزشکی ورزشی دستورات لازم را جهت رسیدگی به وضعیت کشتی‌گیر ایرانی که دچار ضایعه نخاعی شده است صادر کرد و از مسئولان این فدراسیون و هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه دستور داد تا به وضعیت میثم زارع رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: حسب وظیفه ذاتی فدراسیون پزشکی ورزشی مساله درمان ورزشکاران به ویژه ورزشکاران نخبه کشور در دستور کار قرار دارد و بر همین اساس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیر مسائل درمانی این کشتی‌گیر آسیب دیده کشورمان خواهد بود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه پس از عیادت صورت گرفته قرار است این کشتی‌گیر جهت معاینه در اسرع وقت به تهران منتقل شود، گفت: در قالب کمیته درمان به وضعیت میثم زارع رسیدگی خواهد شد و در وهله اول بهبود وضعیت ضایعه نخاعی و پس از آن بازگشت هرچه سریع‌تر وی به میادین در دستور کار خواهد بود.

ملک‌محمدی افزود: پس از انتقال این ورزشکار به تهران و انجام معاینه اولیه توسط فوق تخصص در رابطه با وضعیت درمانی تصمیم‌گیری خواهد شد و مرحله به مرحله کار را پیش خواهیم برد.

میثم زارع دارنده مدال های برنز نوجوانان جهان و نقره نوجوانان آسیا 2017 چند روز پیش در حال بازگشت از یک باشگاه کشتی در همدان به سمت منزلشان در روستای طاهرآباد کنگاور بر اثر واژگونی وسیله نقلیه‌اش دچار ضایعه نخاعی شد. زارع به عنوان یکی از استعدادهای ناب کشتی ایران از روستای طاهر آباد کنگاور خود را به سطح اول کشتی ایران رساند و موفق شد در جریان رقابت‌های جهانی نوجوانان 2017 در یونان برای ایران به روی سکو برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها