کد خبر: 359216
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۸:۴۱:۴۴
| |

نماینده مردم اردکان:

پیوند مردم با حاکمیت خنثی‌کننده همه تحریم‌ها است

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آمریکا با اعمال تحریم‌های شکننده می‌خواهد موجودیت ایران را به مخاطره بیاندازد، پیوند مردم با حاکمیت را خنثی‌کننده همه تحریم‌ها دانست.

پیوند مردم با حاکمیت خنثی‌کننده همه تحریم‌ها است
کد خبر: 359216
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۸:۴۱:۴۴

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش در مراسم آغاز عملیات اجرایی آهن اسفنجی اردکان که با حضور حسن روحانی برگزار شد، گفت: از حضور پرخیر و برکت ریاست محترم جمهور به نمایندگی از مردم و مسئولان شریف اردکان به دیار گفت‌وگو، مدارا و همزیستی خیر مقدم می‌گوییم و افتخار می‌کنیم خاستگاه گفت‌وگوی فرهنگ‌ها ‌و تمدن‌ها، صدای رسای شهر ما در جهان معاصر بوده است.


وی افزود: از همه دست‌اندرکاران اجرای پروژه عظیم آهن اسفنجی، کارگران عزیز، پیمانکاران، مشاوران، کارآفرینان و ‌مدیران شجاع و ریسک‌پذیر و خصوصا جناب آقای مهندس نوریان که با همت عالی آنان این طرح و پروژه‌های دیگر به بار نشست، صمیمانه تشکر می‌کنم و مساعدت و حمایت دولت محترم و وزارت صنایع را ارج می‌نهم.


این نماینده مجلس خطاب به رییس‌جمهوری ادامه داد: انتظار شهروندان اردکانی از جناب عالی و دولت خدمتگزار این است که همچنان در راه دستیابی این منطقه به توسعه پایدار و جبران عوارض توسعه به‌ویژه مقوله کم‌آبی، مسائل زیست محیطی، بهداشتی - درمانی، مسکن جوانان و تقویت عرصه‌های مدیریت زنان و جوانان از اقدامات عاجل و راهبردی دریغ نکنید.


تابش همچنین اضافه کرد: در شرایط سخت و نفسگیر تحریم‌ها به همت شما و دولتمردان که اداره کشور را به عهده دارید و میهن و مردم را از تکانه‌های ناشی از تحریم‌های هدفمند مصون نگه داشته‌اید، سپاسگزارم.


نماینده مردم اردکان در مجلس خاطرنشان کرد: امروز افتتاح 650 پروژه با اعتباری حدود 2600 میلیارد تومان و اختصاص 170 میلیون یورو و 20 میلیون دلار ارز و همچنین آغاز عملیات اجرایی 30 پروژه با اعتباری حدود 2000 میلیارد تومان در استان یزد اقدام عملی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و ترجمان عملی شعار "مرگ بر آمریکا"ست که با اعمال تحریم‌های شکننده می‌خواست و می‌خواهد موجودیت ایران عزیز را به مخاطره اندازد.


وی در پایان گفت که تجلی وحدت مردم و پیوند وثیق آن‌ها با حاکمیت، خنثی‌کننده همه تحریم‌ها خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها