کد خبر: 359238
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۲۲:۵۴:۰۴
| |

اصحابی، عضو هیات مدیره صندوق خبر داد:

اشتغالزایی صندوق کارآفرینی و امید برای 72 هزار نفر در کشور

علی اصحابی، معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی و امید کشور، گفت: با تسهیلاتی که طی دو سال اخیر پرداخت کرده‌ایم برای حدود 72 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

اشتغالزایی صندوق کارآفرینی و امید برای 72 هزار نفر در کشور
کد خبر: 359238
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۲۲:۵۴:۰۴

اعتمادآنلاین| علی اصحابی، معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی و امید کشور، در نشست خبری امروز (19 آبان) در کرمانشاه‌ با بیان اینکه صندوق کارآفرینی و امید یک نهاد مالی و توسعه‌ای است که ساختار متمایزی نسبت به سایر بانک‌ها دارد، گفت: هدف اصلی این صندوق حمایت از کارآفرینان است و در تمامی مراحل فنی و تخصصی در کنار صاحبان کسب و کار خواهیم بود.

وی از صندوق کارآفرینی و امید به عنوان یک بانک پیشتاز در زمینه پرداخت تسهیلات یاد کرد و ادامه داد: طی دو سال اخیر 30 هزار طرح اشتغالزایی را که عمدتا مربوط به اشتغال روستایی و عشایر بوده پذیرش کردیم.

عضو هیات مدیره صندوق کارآفرینی و امید رقم پرداختی تسهیلات به این طرح‌ها را 1670 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: با پرداخت این تسهیلات برای 72 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گفته اصحابی، بیشتر تسهیلات پرداختی مربوط به مناطق مرزی و کمتربرخوردار کشور بوده است.

وی از سهم 55 درصدی بانوان در دریافت این تسهیلات نیز خبر داد و یادآوری کرد: این امر به منزله حمایت از زنان برای ورود به فعالیت‌های اقتصادی است.

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی و امید کشور با بیان اینکه 53 درصد تسهیلات پرداخت شده در بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی، صنایع غذایی، دامپروری و گلخانه‌ها بوده، افزود: سهم بخش صنعت و معدن 31 درصد است و در سایر بخش‌ها مانند فناوری اطلاعات و استارت‌آپ‌ها، گردشگری و بومگردی (حمایت از 750 طرح بومگردی) و ... نیز تسهیلات خوبی پرداخت کردیم.

وی از آمادگی این صندوق برای پرداخت تسهیلات با کارمزد چهار درصد برای صاحبان ایده، واحدهای فناور و... خبر داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها