کد خبر: 359280
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۰۹:۱۶:۴۲
| |

هفته دوازدهم لیگ دسته اول؛

شاگردان نصرتی بدون شکست به صدر رسیدند/ رقابت فشرده 7 تیم بالانشین

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته به اتمام رسید که ماحصل بازی‌های این هفته صعود تیم گل ریحان البرز به صدر جدول بود.

شاگردان نصرتی بدون شکست به صدر رسیدند/ رقابت فشرده 7 تیم بالانشین
کد خبر: 359280
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۰۹:۱۶:۴۲

اعتمادآنلاین| لیگ دسته اول فوتبال با نظم خاصی هفته به هفته پیش می رود و هفته دوازدهم این مسابقات نیز روز گذشته به پایان رسید. در پایان این هفته گل ریحان، تنها تیم بدون شکست مسابقات به لطف پیروزی خارج از خانه مقابل سپیدرود به صدر جدول رسید.

روز گذشته بسیاری از تیمهای مدعی امتیاز از دست دادند تا گل ریحان با استفاده از فرصت سوزی دیگران، برای اولین بار در این فصل نشستن بر صدر جدول را تجربه کند.

مس رفسنجان یکی دیگر از تیم های مدعی این فصل، روز گذشته توانست در خانه بر ملوان با نتیجه 3 بر صفر غلبه کند تا شاگردان محمد ربیعی در مس با تنها یک امتیاز کمتر از گل ریحان در جایگاه دوم قرار گیرند.

در حالی که گل ریحان با محمد نصرتی در پایان هفته دوازدهم 24 امتیازی شد تا به طور متوسط از هر بازی 2 امتیاز گرفته باشد و با این عملکرد در صدر جدول ایستاده، 3 تیم مس رفسنجان، فجر سپاسی و نود ارومیه با حداقل اختلاف امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفته‌اند.

سپاسی در هفته دوازهم نتیجه‌ای بهتر از توقف خانگی با نتیجه تساوی یک - یک مقابل داماش به دست نیاورد و نود ارومیه هم مثل سپاسی برابر مس کرمان در ارومیه با همان نتیجه متوقف شد.

دیدار حساس بادران و خوشه طلایی با یک گل به سود بادران به پایان رسید تا شاگردان کاظمی نیز 21 امتیازی شده و به رده پنجم جدول برسند. فاصله این تیم نیز تا صدر جدول تنها 3 امتیاز است و این فاصله می‌تواند بادران را هم در زمره تیم‌های مدعی قرار دهد.

خوشه طلایی با پذیرفتن دومین شکست فصل، 20 امتیازی باقی ماند تا هم امتیاز با آلومینیوم اراک رده‌های ششم و هفتم جدول را در اختیار داشته باشند و جمع 7 تیمی را تشکیل دهند که با 4 امتیاز اختلاف از صدر تا رده هفتم جدول قرار دارند و کورس صدرنشینی را تشکیل می‌دهند.

داماش که از تیم‌های خوب این فصل لیگ دسته اول است با 18 امتیاز در رده هشتم قرار دارد که آنها هم با این امتیاز فاصله زیادی با کورس بالانشینان ندارند و ممکن است خیلی زود در زمره مدعیان قرار بگیرند.

در انتهای جدول این مسابقات هم شهرداری تبریز و ملوان با 5 امتیاز قرار دارند و تا اینجای کار اصلی ترین کاندیداهای سقوط به دسته پایین تر می باشند. با اندکی فاصله از این دو تیم، رایکا بابل با 9 امتیاز قرار دارد و بالاتر از رایکا دو تیم آرمان گهر و استقلال خوزستان هر کدام با 11 امتیاز ایستاده اند.

در پایان هفته دوازدهم این مسابقات، گل ریحان، مس رفسنجان، فجر سپاسی، نود ارومیه و بادران هر یک با 6 پیروزی بیشترین برد را دارند رایکا، شهرداری تبریز و ملوان هر کدام با یک پیروزی دارای کمترین پیروزی هستند.

گل ریحان تنها تیم بدون شکست مسابقات است و ملوان به همراه شهرداری تبریز هر کدام با 9 شکست، بیشترین باخت را دارند.

بیشترین مساوی هم با 6 تساوی به دو تیم گل ریحان و مس کرمان تعلق می گیرد در حالی که ملوان و شهرداری تبریز با 2 مساوی دارای کمترین مساوی هستند.

بهترین خط حمله مسابقات با 21 گل زده در اختیار مس رفسنجان است و ضعیف ترین خط حمله نیز با 7 گل زده به رایکا بابل تعلق دارد.

بهترین عملکرد در خط دفاعی به نود ارومیه با 4 گل خورده تعلق دارد و ضعیف ترین خط دفاعی مسابقات هم با 23 گل خورده به صورت مشترک در اختیار ملوان و شهرداری تبریز است.

جدول بهترین گلزنان لیگ دسته اول؛

7 گل: حمید کاظمی (سرخ پوشان)


6 گل: مهرداد بایرامی (سپیدرود)، امین اسدی (آرمان گهر)، علی غلامرضا پور (خوشه طلایی)


5 گل: حمید گلزاری (مس رفسنجان)، کیوان امرایی (بادران)، وحید خشتان (استقلال خوزستان)


4 گل: فرزاد محمدی (مس رفسنجان)، بهرام رشید فرخی (مس کرمان)، محمد غلامی (سپیدرود)، بابا محمدی (فجر سپاسی)

جدول فوتبال

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها