کد خبر: 359306
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۰۹:۵۰:۲۷
| |

هانیه رستمیان بانوی ملی‌پوش تپانچه ایران:

دوست داشتم کسب سهمیه‌ام همراه با مدال باشد/ المپیک بهترین تجربه ورزشی من است

هانیه رستمیان بانوی ملی‌پوش تپانچه ایران گفت: دوست داشتم کسب سهمیه همراه با مدال باشد اما نشد.

دوست داشتم کسب سهمیه‌ام همراه با مدال باشد/ المپیک بهترین تجربه ورزشی من است
کد خبر: 359306
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۰۹:۵۰:۲۷

اعتمادآنلاین| چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی به میزبانی دوحه قطر برگزار شد و کاروان ایران در این دوره از مسابقات 3 سهمیه المپیک گرفت تا تعداد تیراندازان ایران در بازی‌های توکیو به 5 نفر برسد.

هانیه رستمیان بانوی ملی‌پوش تپانچه ایران، درباره این مسابقات و کسب سهمیه در ماده 10 متر، گفت: خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم سهمیه المپیک را بگیرم. مسابقه سختی داشتم و سطح مسابقات هم بالا بود چرا که دوحه آخرین رقابت برای کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شد و همه کشورها با قدرت و آمادگی کامل آمده بودند. با کمک خدا توانستم راهی فینال شده و سهمیه المپیک را بگیرم.

وی درباره حریفانش در این مسابقات، خاطرنشان کرد: رقیبان اصلی ما در تیراندازی از کشورهای آسیایی هستند. کشورهایی مثل چین، کره و هند که در مسابقات جهانی همیشه جزو برترین‌ها هستند رقیبان ما بودند همین کار را برای ما سخت کرده بود. دوست داشتم گرفتن سهمیه همراه با مدال باشد برای رسیدن به این هدف تمام تلاشم را کردم اما فینال سختی داشتم. سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود و نفر اول ماده تپانچه 10 متر رکورد جهان را شکست.

رستمیان درباره برگزاری اردوی هانوفر و تاثیر این اردوی برون‌مرزی قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا، تصریح کرد: از نظر امکانات مشکلاتی نداریم اما مشکل همیشگی فشنگ باقی است. تمرینات ما با کشورهای دیگر در ماده 25 و 50 متر قابل قیاس نیست اما فدراسیون تمام تلاش خود را کرد تا ما تمرینات خوبی در این رشته‌ها داشته باشیم. در هانوفر هم اردویی را برگزار کردیم که تمرینات خوبی را انجام دادیم. همین باعث شد تا در 50 متر هم با وجود مشکلات فشنگ 2 سهمیه بگیریم.

بانوی المپیکی ایران ادامه داد: امیدوارم ورزشکاران رشته‌های دیگر هم بتوانند سهمیه بگیرند تا تعداد المپیکی‌های ایران افزایش یابد. از همه کسانی که زحمت کشیدند و کمک کردند به این موفقیت برسم تشکر می‌کنم. از فدراسیون، مربیان و خانواده‌ام تشکر می‌کنم که همراهم بودند.

ملی‌پوش تپانچه ایران درباره اینکه کمتر از یک سال به بازی‌های المپیک باقی مانده و نظرش درباره نخستین تجربه حضورش در المپیک چیست، عنوان کرد: توکیو نخستین حضور من در المپیک محسوب می‌شود و این اتفاق بهترین تجربه ورزشی من است. تمام توانم را به کار می‌گیرم تا در المپیک هم عملکرد خوبی داشته باشم. امیدوارم تیراندازی نسبت به دوره قبل در المپیک نتایج خوبی داشته باشد و مدال‌آور باشیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها