کد خبر: 359422
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۱۳:۳۰:۳۵
| |

راهکار ژاپنی‌ها برای حضور بی بضاعت‌ها در المپیک 2020

مسئولان المپیک 2020 حدود یک میلیون از بلیت‌های بازی را به قید قرعه میان مردم پخش می‌کنند.

راهکار ژاپنی‌ها برای حضور بی بضاعت‌ها در المپیک 2020
کد خبر: 359422
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۱۳:۳۰:۳۵

اعتمادآنلاین| کمیته برگزار کننده بازی‌های المپیک توکیو 2020 قصد دارد تا برای افزایش تقاضا میان علاقه‌مندان به دیدن بازی‌های المپیک در کشور ژاپن، حدود یک میلیون بلیت را به بخش لاتاری اختصاص دهند.

قرعه کشی فروش بلیت‌های رقابت‌های المپیک در این بخت آزمایی از 13 نوامبر سال جاری آغاز می‌شود که شامل فروش بیش از یک میلیون بلیت تا مدت زمان 18 دسامبر است.

تاکنون 3.57 میلیون بلیت از طریق قرعه کشی به ساکنان محلی اهدا شده است. گزارش‌های رسانه‌های محلی می‌گویند که تقاضای گرفتن این بلیت‌ها با مبلغ کمتر، بیش از 10 برابر از حالت کلی بوده است.

هیدوروری سوزوکی، مدیر بلیت توکیو، به آسوشیتدپرس در این زمینه بیان کرد: ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا حد ممکن انتظارات مردم را برآورده کنیم. اما متأسفانه برای صندلی‌ها محدودیت داریم و باید کم کم این بخت آزمایی را انجام دهیم.

برگزارکنندگان این رقابت‌ها همچنین گفته اند که حدود بلیت‌های 7.8 میلیون برای بازی‌ها در دسترس و خالی است تا امروز 70 درصد آن به ساکنان ژاپنی تعلق گرفته است. بقیه بلیت‌ها هم در خارج از ژاپن فروخته می‌شوند یا به اسپانسر‌ها، کمیته‌های ملی المپیک، کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی اختصاص داده می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها