کد خبر: 359445
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۱۴:۳۲:۲۱
| |

کریم باقری:

در فوتبال ایران اعصاب همه خراب است

کاپیتان اسبق تیم ملی و مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال ایران همه زود از کوره در می روند و متاسفانه اعصاب همه خراب است.

در فوتبال ایران اعصاب همه خراب است
کد خبر: 359445
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۱۴:۳۲:۲۱

اعتمادآنلاین| کریم باقری روز دوشنبه با حضور در تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: باید از کادرفنی تیم ملی تشکر کنم که امروز از من دعوت کرد تا کنار بازیکنان باشم. امروز شرایط بازیکنان پرسپولیس را هم زیر نظر گرفتم.

وی با اشاره به وضعیت تیم ملی عراق ادامه داد: عراق تیم بسیار خوبی دارد که چند بازیکن آنها در ایران بازی می کنند. ویلموتس شناخت خوبی از عراق دارد و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی مقابل این تیم بگیریم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم دیر جمع شدن بازیکنان کنار هم برای تیم ملی مشکل‌ساز نشود. خوشبختانه بازیکنان در کورس مسابقات هستند و می‌توانند عراق را با قدرت از پیش رو بردارند.

وی در مورد عصبانیت بازیکنان تیم ملی در بازی‌های اخیر، تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی بسیار با تجربه هستند و امیدوارم بازیکنان ما زود عصبانی نشوند. این موضوع به یکی از مشکلات جدی فوتبال ایران تبدیل شده و متاسفانه اعصاب همه خراب است.

باقری با اشاره به حاشیه‌سازی تیم‌های عربی پیش از دیدار با ایران اظهار داشت: بازیکنان ما در زمین حریف بازی می‌کنند و حق ندارند تمرکز خود را از دست دهند.

تیم ملی فوتبال ایران باید در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های 2023 روز پنجشنبه از ساعت 17:30 به مصاف عراق برود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها