کد خبر: 359447
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۱۴:۳۵:۳۵
| |

بیرانوند:

عراق از ما می‌ترسد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: عراق از ما ترس دارد و با توجه به شکست برابر بحرین نیاز به پیروزی در این مسابقه داریم.

عراق از ما می‌ترسد
کد خبر: 359447
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۱۴:۳۵:۳۵

اعتمادآنلاین| علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال، ‌در مورد دیدار پیش روی تیم ملی برابر عراق گفت: روز گذشته تمرین خوبی را انجام دادیم و بازیکنان لژیونر هم از امروز به تمرینات اضافه شدند. برای انجام یک بازی خوب آماده هستیم و لحظه شماری می‌کنیم تا پنجشنبه بتوانیم عملکرد خوبی برابر عراق داشته باشیم.

وی افزود:‌ عراق از ما ترس دارد. تیم خوبی داریم و با کادر فنی جدید چهره تیم ملی هجومی شده است باید برای برد به زمین برویم. بازی با بحرین را واگذار کردیم و به همین خاطر نیاز داریم تا 100 درصد این بازی را با برد پشت سر بگذاریم. بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی سپری می‌کنند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در مورد اینکه تمرینات تیم ملی دیر آغاز شد، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم که تمرینات دیر شروع شد. برخی تیم‌ها مانند پرسپولیس، استقلال و سپاهان که بازیکنان بیشتری در تیم ملی دارند، در لیگ هم بازی فشرده‌ای را انجام می‌دهند. ویلموتس از دید من فکر خوبی کرد چرا که دو سه روز بیشتر به بازیکنان وقت داد که استراحت کنند چرا که در لیگ هر چهار روز یک بار مسابقه برگزار می‌شد. بازیکنان همه آماده هستند.

وی در مورد تقابل با بشار رسن و اینکه در جریان بازی اگر پنالتی شود، پنالتی بشار را مهار خواهد کرد یا خیر، اضافه کرد: بشار بازیکن بسیار خوبی است و در تیم عراق هم بازیکن ثابت است اما تا جایی که من می‌دانم او پنالتی زن اول نیست. همه بازیکنان ما آماده هستند و برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند و در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم.

وی در مورد حضور نامش در بین برترین بازیکنان سال آسیا خاطرنشان کرد: اتفاقی که بعد از جایزه رویایی آسیا افتاد، به گوش من رسید که روز 19 آذر قصد دارند برترین‌های سال 2019 آسیا را انتخاب کنند و من هم شنیدم که جزو این نفرات هستم اما در حال حاضر تمرکزم روی بازی با عراق است. پس از این بازی فهرست برترین‌ها اعلام می‌شود و امیدوارم که من هم جزو این نفرات برتر باشم.

در مورد شرایط اردو و دیر اضافه شدن ویلموتس اضافه کرد: ویلموتس روحیه خوبی دارد و روز گذشته هم در تمرینات خوشحال و سر حال بود. تمام کادر فنی هم در اردو حضور دارند. در اردوی قبلی مربی دروازه‌بان‌ها نداشتیم اما در این اردو همه نفرات حاضر هستند و تا با تمام قوا برای این دیدار حساس پیش رو حاضر می‌شویم. کادر فنی دو روز پیش از آغاز اردو در تهران حاضر شد و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها