کد خبر: 359477
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۰:۴۵:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

چه اتفاقی در مسابقات انتخابی المپیک برای هندبال ایران افتاد؟

یک منبع آگاه به «اعتمادآنلاین» گفت: «انتظار ما از بازی بحرین و کره‌ جنوبی آن چیزی نبود که اتفاق افتاد و نتیجه می‌توانست چیز دیگری باشد.»

چه اتفاقی در مسابقات انتخابی المپیک برای هندبال ایران افتاد؟
کد خبر: 359477
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۰:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد حمیدی- علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی هندبال ایران، اعلام کرد تیم هندبال بحرین از روی عمد بازی برابر کره جنوبی را باخت تا شرایط را برای تیم ملی ایران سخت کند. صحبت‌هایی که حواشی جدیدی درباره این رشته ورزشی به وجود آورد.

تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله گروهی انتخابی المپیک 2020 در گروه دوم با تیم‌های کویت، بحرین و کره جنوبی هم‌گروه بود که حاصل آن یک پیروزی برابر کره جنوبی، یک شکست برابر بحرین و یک تساوی برابر کویت بود تا ایران به عنوان تیم سوم گروه نتواند جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کند. در حالی که تیم بحرین می‌توانست با اختلاف یک گل بازی مقابل کره‌ جنوبی را ببرد یا تساوی کند یا حتی با اختلاف یک گل بازی را واگذار کند. در این صورت بحرین و ایران به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کردند.

حالا، پس از پایان مسابقات، مربی تیم ملی ایران معتقد است به رغم برتری بحرین در نیمه اول که سه گل از کره جنوبی جلو بوده، در لحظات پایانی بازی را به کره‌ جنوبی واگذار کرده است: «نمی‌خواهم اسم تبانی را بیاورم، اما چون نتیجه بازی با اختلاف یک گل موثر نبود، بازی را در دقایق پایانی به شکلی مشهود واگذار کردند.»

در واکنش به این حرف‌ها و اتفاقاتی که در قطر برای هندبال ایران رقم خورد،‌ یک منبع آگاه در فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره این صحبت‌های مربی تیم ملی گفت: «انتظار ما از بازی بحرین و کره جنوبی آن چیزی نبود که اتفاق افتاد و نتیجه می‌توانست چیز دیگری باشد. من هم فکر می‌کنم بازی شرایط طبیعی نداشت.»

او ادامه داد: «متاسفانه این رفتارهای غیرورزشی را نمی‌توان گزارش کرد، چراکه هیچ مدرک مستدلی در دست نیست. به همین خاطر فدراسیون هندبال ایران نمی‌تواند در این باره کاری انجام دهد.»

هرچند تیم ملی هندبال ایران نتوانست در این رقابت‌ها نتیجه خوبی کسب کند، اما نکته‌ای که می‌توان مطرح کرد این است که چرا تیم ملی نتوانست در زمین، بازی را به سود خود به پایان برساند تا نیازی به پیروزی یا باخت حریفان نداشته باشیم؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها