کد خبر: 359502
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۱۶:۴۸:۰۹
| |

وزیر اطلاعات مطرح کرد:

راهبرد مقاومت در برابر دشمن راهکار جمهوری اسلامی ایران

وزیر اطلاعات در شهربابک گفت: با حرکت پشت سر رهبری، قطعا به پیروزی و رشد اقتصادی می‌رسیم و برمشکلات فائق خواهیم شد.

راهبرد مقاومت در برابر دشمن راهکار جمهوری اسلامی ایران
کد خبر: 359502
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۱۶:۴۸:۰۹

اعتمادآنلاین| سید محمود علوی، وزیر اطلاعات امروز در جمع مردم شهرستان شهربابک با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان کرمان گفت: در راستای سفر ریاست جمهور به استان کرمان، به عنوان نماینده ریاست جمهوری به شهربابک سفر کردم تا از نزدیک در جریان مشکلات و کمبود‌های احتمالی مردم این شهرستان قرار گرفته و سپس در اختیار رییس جمهور قرار دهم.

وزیر اطلاعات به آشنایی خود از ابتدای حضورش در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان مردم این شهر در خانه ملت اشاره کرد و افزود: از ارتباط نزدیک با نمایندگان مجلس شهربابک، پی به هوش و ذکاوت و محبت مردم شهربابک برده ام.

علوی گفت: اگر جوانان ما فرصت تحصیل پیدا کردند از ثمرات نظام و انقلاب ما است و فرزندان شهربابکی با بنیه استعداد خود به برکت نظام جمهوری اسلامی رتبه‌های اول کنکور را هرساله کسب می‌کنند و باید از این ظرفیت و پتانسیل برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان شهربابک و کشور استفاده کرد.

او به اقدامات ظالمانه استکبار بر علیه نظام جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: ما هرگز سر ذلت در برابر بیگانگان پایین نخواهیم آورد و در برابر دشمن با راهبرد مقاومت پیش می‌رویم و با نقشه راه مقام معظم رهبری دشمن را به زانو در آوردیم و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از سوی دولت تحریم‌ها وضع کشور را بدتر نخواهد کرد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر تاثیر تحریم گفت: هرچند تحریم‌ها اثر‌های خود را تا حدودی بر اقتصاد کشور داشته، اما با تدبیر دولت و نظام جمهوری اسلامی این اثرات کاهش پیدا کرده و در ادامه نیز آینده روشنی برای اقتصاد کشور پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه از برکات انقلاب حضور رهبری، هدایت امت اسلامی و مقاومت در برابر دشمن است، تاکید کرد: قطعا با حرکت پشت سر رهبری به پیروزی و رشد اقتصادی می‌رسیم و برمشکلات فائق خواهیم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها