رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل مطرح کرد؛

کمبودی در عرضه آجیل شب یلدا وجود ندارد

مصطفی احمدی، رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، هیچ کمبودی در عرضه آجیل مخصوص شب یلدا وجود ندارد.

کمبودی در عرضه آجیل شب یلدا وجود ندارد
کد خبر: 359598
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۰۹:۵۵:۰۵

اعتمادآنلاین| مصطفی احمدی، رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار با اشاره به تمهیدات ویژه اتحادیه خشکبار برای استقبال از شب یلدا، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، هیچ کمبودی در عرضه آجیل مخصوص شب یلدا وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار با بیان اینکه میزان صادرات خشکبار به مراتب نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است، گفت: عمده ترین عامل کاهش صادرات، روند بازگشت ارز حاصل از آن است، چرا که تاحدودی ارزهای رفته، باز نمی گردند.

احمدی با بیان اینکه هم اکنون بازار آجیل در رکود است، اظهار کرد: علاوه بر رکود حاکم بر بازار، تمام فروشندگان این صنف تلاش می کنند که نیاز بازار را تامین کنند، اما حمایت مشئولان ذیربط در این امر، یکی از اولویت هاست.


رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار با اشاره به اینکه در تولید بادام زمینی دچار مشکل هستیم، افزود: این امر موجب شده که این محصول نسبت به سال گذشته کمتر شود.

امیدواریم تمهیدات ویژه‌ای برای شب یلدا در این محصول انجام شود.

گفتنی است، با توجه به شرایط مساعد تولید پیش بینی می‌شود که در صورت تامین سرمایه در گردش برای خرید کارتن و سایر ملزومات و رفع مشکلات حمل و نقل با رونق صادرات و افزایش ارزآوری حاصل از این محصولات رو به رو شویم.

علی رغم شرایط مساعد تولید نمی‌توان پیش بینی دقیقی راجع به قیمت محصولات خشکبار در بازار داشت چرا که قیمت تمامی این اقلام تابع نوسان نرخ ارز است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها