کد خبر: 359651
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۱:۰۶:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد

مخالفت مجدد وزارت علوم با درخواست ادامه تحصیل سها مرتضایی/ وزارت اطلاعات مخالف اصلی است

مخالفان با ادامه تحصیل دبیر اسبق شورای صنفی مرکزی دانشگاه تهران بر سر موضع خود باقی مانده‌اند.

مخالفت مجدد وزارت علوم با درخواست ادامه تحصیل سها مرتضایی/ وزارت اطلاعات مخالف اصلی است
کد خبر: 359651
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۱:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌‌ به گزارش اعتمادآنلاین، سها مرتضایی، دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دبیر اسبق شورای صنفی مرکزی دانشگاه تهران که اخیراً با داشتن رتبه 10 دکتری به دلیل فعالیت صنفی-دانشجویی ستاره‌دار و محروم از تحصیل شناخته شده بود، در درخواست دوباره‌اش به وزارت علوم هم به در بسته خورد.

در مراجعه‌ روز شنبه (18 آبان‌ماه) مرتضایی به دبیرخانه گزینش دانشجو وزارت علوم برای پیگیری نامه‌‌ اعتراض به سلب حق تحصیل، نوربخش، ریاست این دبیرخانه، اطلاع داد که وزارت اطلاعات مجدداً نامه‌‌ای مبنی بر مخالفت با ادامه تحصیل او زده است. از آنجا که دبیرخانه گزینش دانشجو تابع دستور وزارت اطلاعات است، پاسخ‌شان به درخواست او برای ثبت‌نام در مقطع دکتری منفی است.

امروز نوزدهمین روز تحصن سها مرتضایی دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دبیر اسبق شورای صنفی مرکزی دانشگاه تهران در مقابل کتابخانه مرکزی این دانشگاه است که به تازگی با داشتن رتبه 10 دکتری به دلیل فعالیت صنفی-دانشجویی ستاره‌دار و محروم از تحصیل شده و وزارت علوم و سازمان سنجش همچنان با سکوت خود بر تبعیض اعمال‌شده بر این دانشجو و همچنین دخالت نهادهای امنیتی در تصمیم‌گیری درباره حق تحصیل یک شهروند تاکید می‌ورزند.

3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها