بیانیه رژیم صهیونیستی درباره اوضاع امنیتی:

یک میلیون نفر در پناهگاه هستند

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای درباره حمله تلافی‌جویانه «سرایا القدس» به تل‌آویو اعلام کرد، یک میلیون نفر از ساکنان فلسطین اشغالی در پناهگاه به سر می‌برند.

یک میلیون نفر در پناهگاه هستند
کد خبر: 359766
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۴:۱۵:۱۹

اعتمادآنلاین| وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره وضعیت اراضی اشغالی در نتیجه عملیات تلافی‌جویانه نیروهای مقاومت فلسطین در قبال ترور یکی از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی بیانیه‌ای توئیتری منتشر کرده است.

به دنبال حمله بامداد امروز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در منطقه «الشجاعیه» غزه او و همسرش به شهادت رسیدند و دو فرزندشان به شدت زخمی شدند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در توئیتر درباره این حملات اعلام کرد: «آژیرهای هشدار در سراسر جنوب و مرکز (فلسطین اشغالی) به صدا درآمدند. یک میلیون اسرائیلی در پناهگاه‌ها هستند و مدارس و مراکز شغلی تعطیل هستند».

این وزارتخانه افزود: «اسرائیل از خود در برابر جهاد اسلامی که یک گروه تروریستی مورد حمایت مالی ایران است، حفاظت خواهد کرد؛ گروهی که حملات بی شماری علیه شهروندان غیر نظامی ما انجام داده است».

از سوی دیگر، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تایید عملیات تروریستی این رژیم علیه بهاء ابو‌العطا، او را «مسئول حملات و شلیک راکت علیه اسرائیل» خواند.

پیش‌تر، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در واکنش به این ترور، تل‌آویو، یافا و شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه را هدف گرفته است.

در پی این عملیات و پاسخ مقاومت فلسطین، آژیرهای هشدار به صدا درآمد و مدارس در تل‌آویو و برخی دیگر از شهرهای فلسطین اشغالی تعطیل شدند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها