کد خبر: 359784
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۵:۰۴:۵۱
| |

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی:

حضور نیروی انتظامی در گمرکات اثر مثبت دارد/ تمرکزمان، مبارزه با قاچاق و باند های بزرگ است

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: تمرکز ما در زمینه مبارزه با قاچاق و جرایم بر روی شبکه ها و بانک های بزرگ، گروه های مافیایی قاچاق است که توفیقات خوبی را در شناسایی و انهدام این باندها در استان هرمزگان و کشور داشته ایم.

حضور نیروی انتظامی در گمرکات اثر مثبت دارد/ تمرکزمان، مبارزه با قاچاق و باند های بزرگ است
کد خبر: 359784
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۵:۰۴:۵۱

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه حضور در آئین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان، جمع خبرنگاران گفت: پلیس گمرک راه اندازی شده و ما در 13 گمرک مستقر شدیم، همکاری خوبی نیز بین مسئولین گمرک و پلیس وجود دارد.

وی ادامه داد: بخشی از درخواست های پلیس توسط گمرک انجام شده و برخی از این درخواست ها باقی مانده که امیدوارم با همت همکارانم و مسئولین مربوطه اطلاعات و زیرساخت های لازم را در گمرک ها در اختیار بگیریم.


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: در همین مدت کوتاهی که نیروی انتظامی در گمرکات مستقر شده باعث اثرات مثبتی بوده و به گفته مسئولین گمرک کاهش قاچاق و تخلفات را داشتیم و امیدواریم با هماهنگی های بیشتر به اهدافی که مدنظرکمان است نزدیک تر شویم و اثرات مثبتش را ماه های آینده بیشتر ببینیم.


سردار اشتری تصریح کرد: بر اساس دستورالعملی که ستاد کل نیروهای مسلح به نیروی انتظامی ابلاغ کرده و وظایفی که برایمان مشخص شده کار خود را در زمینه استقرار در گمرکات کشور آغاز کردیم و تا پایان سال نیز به اتمام خواهیم رساند.


وی عنوان کرد: تمرکز ما در زمینه مبارزه با قاچاق و جرایم بر روی شبکه ها و باند های بزرگ، گروه های مافیایی قاچاق است که توفیقات خوبی را در شناسایی و انهدام این باندها در استان هرمزگان و کشور داشته ایم، بخشی از این باندها و افراد در داخل و برخی خارج از کشور هستند که تعدادی از آنان به کشور بازگردانده شدند و پرونده هایشان در محاکم قضایی در حال رسیدگی است.


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت همکارانم و هماهنگی بین دستگاهی به خصوص با دستگاه قضایی بتوانیم خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم.


سردار اشتری اضافه کرد: اولویت های 12 گانه ای را برای فرماندهان استانی خود مشخص کردیم که در استان های مختلف بومی سازی می شود، کاهش جرایم، پیشگیری از جرم و کشف به وقوع از اولیت های مهم ما در عملکرد فرماندهان جدید در استان ها است.


وی ادامه داد: امیدواریم همچون سنوات گذشته روند رو به رشدی را داشته باشیم، اعتمادی که مردم به نیروی انتظامی دارد بالاترین سرمایه ماست و امیدواریم با همکاری و مساعدت مردم بتوانیم بهتر و سریع تر خدمت کنیم.


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: بیش از 90 درصد از کشفیات ما از نظر ریالی نسبت به سال گذشته افزایش داشته که رقم قابل ملاحظه ای است، یکی از استان های پیشتاز در این زمینه هرمزگان بوده و امیدواریم این روند سریع تر و کامل تر ادامه یابد.


سردار اشتری اظهار کرد: امسال بیشترین پرونده های ما دانه درشت بوده، نسبت به سال گذشته تعداد پرونده های تشکیل شده کمتر اما بالغ بالاتر بوده چراکه رسیدگی به پرونده های کلان را در دستور کار خود قرار داده بودیم که خوشبختانه اکثریت این پرونده ها نیز به نتیجه رسید.


وی افزود: استفاده از فناوری های جدید و تجهیزات در اختیار پلیس می تواند سرعت و دقت ما را افزایش دهد و خدمات رسانی ما سریع تر شود که اینگونه نیز شده است.


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نیروی انتظامی از دهه های گذشته از نوآوری های روز استفاده کرده اما یکی از موضوعاتی که امسال در دستور کار خود قرار دادیم و تا پایان سال 1400 به آن تاکید داریم رسیدن به یک پلیس هوشمند با تجهیزاتی بیشتر است.


سردار اشتری تصریح کرد: بخشی از اقدامات در خصوص هوشمندسازی پلیس در ارائه با کیفیت تر و سریع تر خدمات قابل مشاهده است و بخش های باقی مانده نیز تا سه سال آینده تکمیل خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها