کد خبر: 359897
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۰۸:۲۳:۴۸
| |

سجاد گنج‌زاده:

دلیل رفتن روحانی در این شرایط حساس را نمی‌دانم

کاراته‌کای وزن 84+ کیلوگرم ایران و یکی از بخت‌های اصلی ایران برای کسب سهمیه المپیک با بیان اینکه تیم ملی با قدرت به سمت جلو حرکت می‌کند، گفت: هر چه انرژی بیشتری برای حمایت از کاراته گذاشته شود، درصد موفقیت‌مان نیز بیشتر می‌شود.

دلیل رفتن روحانی در این شرایط حساس را نمی‌دانم
کد خبر: 359897
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۰۸:۲۳:۴۸

اعتمادآنلاین| ‌ سجاد گنج‌زاده درباره آغاز تمرینات تیم ملی کاراته جهت حضور در مرحله آخر لیگ جهانی در سال 2019، اظهار کرد: پنجم آذرماه عازم اسپانیا خواهیم شد تا در مرحله نهایی لیگ جهانی سال 2019 شرکت کنیم. دور جدید اردوی تیم ملی از روز گذشته(دوشنبه) آغاز شد. پس از 9 روز این اردو به پایان می‌رسد و پس از چند روز استراحت تمریناتمان را تا زمان اعزام پیگیری خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم سال 2019 را با کسب نتیجه‌ای خوب به پایان برسانیم تا یک گام دیگر به کسب سهمیه المپیک نزدیکتر شویم.

کاراته‌کای وزن 84+ کیلوگرم ایران درباره شرایط خود در راه کسب سهمیه المپیک گفت: خدا را شکر در شرایط خوبی قرار دارم و هدفم کسب سهمیه المپیک و حضور در این رویداد بزرگ است. هنوز 6 مسابقه دیگر برای کسب سهمیه المپیک در پیش داریم و باید با تمرکز بالا برای موفقیت در این 6 رویداد تلاش کنیم. من در حال حاضر در رده دوم رنکینگ هستم اما کار تمام شده نیست و همه کشورها برای کسب سهمیه با تمام توان به میدان می‌آیند.

وی درباره شرایط سخت کسب سهمیه المپیک 2020 در رشته کاراته گفت: بر اساس قوانین فدراسیون جهانی نحوه کسب سهمیه در کاراته حضور در رویدادهای متعدد بین‌المللی است و این موضوع برای همه کشورها یکسان است. یکسری از کشورها حمایت همه جانبه‌ای از ورزشکاران خود برای کسب سهمیه المپیک دارند. تمام هم و غم فدراسیون کاراته نیز این بوده که به مسابقات مختلف اعزام شویم و تا الان نیز این امر با همه مشکلات انجام شده است. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و در 2 وزن صاحب جایگاه‌های خوبی در رنکینگ هستیم.

دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان، درباره ارزیابی خود از شرایط ایران در کسب سهمیه سبک وزن نیز گفت: در سبک وزن نیز قطعا نفرات شایسته و خوبی داریم و امیدوار به کسب سهمیه هستیم. در 2 وزن دیگر نیز درست است از جایگاه خوبی برخورداریم اما هنوز 6 مسابقه باقی مانده و باید پر قدرت ظاهر شویم.

گنج‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا از نتایجش در رقابت‌های مختلف راضی است یا خیر، گفت: در بعضی مسابقات از خودم راضی بودم اما در برخی دیگر نه. به هر حال در کورس مسابقات قرار داریم و نمی‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که در همه مسابقات به نتیجه دلخواه برسیم، ضمن اینکه دیگر کشورها نیز با همه توان کار می‌کنند. در کورس مسابقات هستیم و وقت شادی و یا غصه خوردن برای نتایجمان را نداریم، فقط باید با تمرکز در هر رویداد بدنبال موفقیت باشیم. سعی همه ما این است نقاط ضعفمان را با کمک کادر فنی برطرف کنیم تا کمتر مرتکب اشتباه شویم.

وی درباره توقع مسئولان از کاراته در المپیک 2020 گفت: این توقع بر اساس نتایج کاراته ایران در رقابت‌های مختلف بوده و اینطور نیست که این توقع روی هوا ایجاد شده باشد. از خیلی از رشته‌های دیگر در ایران با وجودی که میلیاردی برایشان هزینه می‌شود به اندازه کاراته توقع نیست اما ورزشکاران ما با نتایجشان نشان داده‌اند در چه جایگاهی هستند.

نفر دوم رنکینگ المپیک در وزن 75+ کیلوگرم در پاسخ به این سوال که آیا حمایت ها نیز به اندازه توقعات است یا خیر، خاطرنشان کرد: شرایط برای ما نرمال است. نه شرایطمان عالی و نه حداقلی است. هر چیزی که برای ما تدارک دیده شده در حد متوسط است و این نیست که بگوییم از شرایط عالی برخورداریم.

گنج زاده در پایان درباره رفتن حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته به روسیه نیز گفت: برای او آرزوی موفقیت دارم و قطعا جای خالی استاد روحانی در تیم ملی احساس می‌شود. حضور او در تیم ملی باعث قدرت بیشتر تیم بود، حالا اینکه چرا در این شرایط حساس که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم این اتفاق برای او یا دیگر مربیان خوب کاراته ایران رخ می‌دهد را نمی‌دانم. ما در سال المپیک هستیم و فکر می‌کنم هر چه انرژی بیشتری پشت تیم باشد درصد موفقیتمان بیشتر خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها