سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد:

دشمن از طریق انتخابات، عوامل خود را وارد نظام می‌کند

سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد، گفت: نباید بگذاریم کسانی که با رهبری زاویه دارند در عرصه های نظام به جایی برسند.

دشمن از طریق انتخابات، عوامل خود را وارد نظام می‌کند
کد خبر: 359939
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۰۶:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد، سه شنبه شب در جمع تشکل ها، نخبگان و فعالان انقلابی در حسینیه قرآن و عترت مشهد افزود: مشکل ما این است که برخی از خودی های پای ستون انقلاب در درجه های خاصی با رهبری زاویه پیدا می کنند.


وی ادامه داد: دشمن در مقام استخدام نفوذی ها به دنبال افراد زاویه دار می رود و از این طریق وارد می شوداز این رو باید توجه کنیم و نگذاریم غیر خودی ها مسلط شوند و زاویه داران با رهبری را نیز باید از جمع خود جدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ولایت فقیه مانند دیوارهای کشور است که کسی نمی‌تواند از آن بالا برود اما مردم سالاری مانند دروازه کشور است و انتخابات، مسیری است که دشمن می تواند به وسیله عوامل خود از طریق آن وارد نظام شود.

علم الهدی افزود: نباید بگذاریم که فضا برای غیر خودی ها مهیا شود زیرا یک نفر از آنها هم برای انقلاب سم مهلک است.


وی ادامه داد:20 سال پیش دشمن به مهره های خود پول زیادی نمی‌داد اما امروز به افرادی که هیچ ارزشی ندارند پول و امکانات فراوان می دهد و برای آنها زیاد خرج می‌کند.

امام جمعه مشهد گفت: خوشبختانه رویش های امروز چندین برابر ریزش هایی است که در طول انقلاب داشتیم و در هیچ جبهه ای نیروی جهادی و خوش‌فکر کم نداریم که باید از آنها در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

علم الهدی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: جنگ و انقلاب را جوانان اداره کردند در گام دوم هم بار مسئولیت باید بر روی دوش جوانان باشد و نظر مقام معظم رهبری هم این است که مجلس و دولت جوان باشد.

وی ادامه داد: ارزش ها در دانشگاه‌ها حاکم است اما جریان های غیر خودی می‌خواهند فضای دانشگاه را بگیرند که نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد و مثلا نمی توان تحمل کرد که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با عنوان اردوی مختلط جشن رنگ در کویر، از دانشجویان ثبت نام کنند و تشکل‌های دینی باید فضا را پر کنند و نگذارند این اتفاق رخ دهد.


او با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام نشده و به آخر خط نرسیده است افزود: باور ما این است که نقطه نهایی انقلاب اسلامی ایران فرج امام عصر(عج) است و ما اکنون در میانه این راه هستیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها