علاءالدین بروجردی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:

فرهنگ، رکن بسیار مهمی در توسعه ورزش است

علاءالدین بروجردی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، گفت: فرهنگ رکن بسیار مهمی در توسعه ورزش است.

فرهنگ، رکن بسیار مهمی در توسعه ورزش است
کد خبر: 359967
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۰:۰۵:۳۹

اعتمادآنلاین| علاءالدین بروجردی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی و تجلیل از ورزشکاران، گفت: افتتاح کتابخانه عمومی ورزشی در مجموعه ورزشی به عنوان ایستگاه مطالعه، نشست و هم‌اندیشی و نقد و بررسی ورزش توسط هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان یک اقدام ارزنده و قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: فرهنگ رکن بسیار مهمی در توسعه ورزش بوده و انجام این کار گام مهمی برای توسعه فرهنگ ورزش در جامعه است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هرگونه مساعدت و همکاری لازم جهت تجهیز این کتابخانه صورت می‌گیرد.

مهدی گودرزی رئیس هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان بروجرد نیز در این مراسم ضمن معرفی هیات شهرستان، کمیته‌ها و ورزش‌های زیرمجموعه در خصوص پتانسیل‌های موجود جهت قهرمانی، نیروهای بالقوه و راهکار تبدیل آن به نیروی بالفعل، صحبت کردند.

وی اظهار کرد: توسعه فعالیت‌های فرهنگی در کنار توسعه فعالیت‌های ورزشی همواره در دستور کار هیات انجمن‌های ورزشی لرستان بوده و این مهم پیشبرد بخشی از اهداف دکتر سلاطی رئیس هیات استان است.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان بروجرد ادامه داد: توجه و همکاری مدیرکل ورزش و جوانان لرستان جهت توسعه اماکن ورزشی هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان بروجرد جهت گسترش دفتر هیات، افتتاح کتابخانه و ...نیز قابل تقدیر است.

در پایان مراسم ورزشکاران کمیته رزم‌آوران شهرستان به اجرای حرکات نمایشی پرداختند و پس از آن تجلیل از مسئولین هیات، فعالین و قهرمانان صورت گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها