کد خبر: 359994
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۰:۳۵:۴۹
| |

استراماچونی:

حمایت‌ها باید به اندازه بزرگی نام استقلال باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حمایت مسئولان از باشگاه پر هوادار استقلال باید به اندازه بزرگی نام آن باشد.

حمایت‌ها باید به اندازه بزرگی نام استقلال باشد
کد خبر: 359994
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۰:۳۵:۴۹

اعتمادآنلاین| آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال که در همایش فوتبال کلینیک شرکت کرده بود، با اشاره به حضورش در این مراسم گفت: چنین مراسم‌هایی به نفع فوتبال و ورزش است. در ایران شور و اشتیاق خاصی برای فوتبال وجود دارد و من هم به عنوان سرمربی تیم استقلال که هواداران میلیونی دارد باید این شور و اشتیاق را به فوتبال‌دوستان انتقال دهم.

وی که پس از برتری تیمش برابر صنعت نفت آبادان از شرایط موجود در استقلال به شدت ناراحت بود در مورد اینکه آیا در این مدت با امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای برگزار کرده یا خیر، افزود: من هنوز فرصت نکردم اما به زودی با مدیرعامل باشگاه ملاقات خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان به زودی واریز خواهد شد گفت: ما یکی از باشگاه‌های برتر آسیا هستیم که هواداران میلیونی داریم و با توجه به این موضوع توقع می‌رود امکانات و حمایت‌ها هم به اندازه اهمیت باشگاه باشد. در مجموع وقتی 20 درصد حمایت می‌شویم نباید انتظار موفقیت 100 درصدی داشته باشیم.

من در استقلال هستم تا این تیم روز به روز پیشرفت کند اما امیدوارم در نهایت شرایط بهتر شود. این یک اعتراض مثبت برای بهتر شدن شرایط باشگاه است و از دید من هر فردی استقلال را دوست دارد باید نگاه اینچنینی داشته باشد.

استراماچونی در مورد اینکه به عنوان بهترین مربی ایتالیایی شاغل در خارج از این کشور انتخاب شد، خاطرنشان کرد: من از مدرسه مربیان ایتالیایی به ایران آمدم و این موضوع برای من خوشحال کننده بود. ایران کشور بزرگی است و بازیکنان خوبی در این کشور حضور دارند اما متاسفانه تبلیغات خوبی برای آنها در دنیا نشده است. من به عنوان یک مربی خارجی امیدوارم که بتوانم این بازیکنان خوب را به فوتبال دنیا معرفی کنم.

وی که در تعطیلات به شیراز سفر کرده بود، در مورد این شهر خاطرنشان کرد: ایران تاریخ غنی و پرباری دارد و امپراطور پارسی ایران یکی از بزرگترین امپراطوری‌های دنیا بوده است. وقتی در چنین کشوری زندگی می‌کنید مهم این است چگونه از تاریخ آن استفاده کنید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها