کد خبر: 359999
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۰:۴۲:۲۰
| |

سید رضا صالحی‌امیری:

پیشرفت با توسعه انسانی امکان‌پذیر است

سید رضا صالحی‌امیری، رییس کمیته ملی المپیک گفت: بدون توسعه انسانی امکان پیشرفت وجود ندارد اما در مسیر این توسعه باید عدالت در نظر گفته شود.

پیشرفت با توسعه انسانی امکان‌پذیر است
کد خبر: 359999
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۰:۴۲:۲۰

اعتمادآنلاین| سیدرضا صالحی‌امیری روز چهارشنبه در همایش ورزش پاک در آکادمی ملی المپیک گفت: منظور ما از توسعه، توسعه انسانی است اما رشد بدون عدالت به شکاف گسترده تبدیل شود.

وی افزود: ما بدون توسعه انسانی به مقصد نمی رسیم. حدود 2 دهه ادبیات سرمایه اجتماعی در کشور مطرح است که در این زمینه ما نسبت به کشورهای همسایه در شرایط بهتری قرار داریم.

رییس کمیته المپیک ادامه می دهد: مشارکت و اعتماد اجتماعی زیرساخت توسعه انسانی و توسعه انسانی هم زیر ساخت توسعه در نظام های اجتماعی است.

صالحی امیری گفت: جامعه و نسل جوان کشور هم در ریل توسعه و ساختار اجتماعی قرار دادند که تحت تاثیر منش پهلوانان و ورزشکاران و قهرمانان قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در مقابل پاکی ها ناپاکی ها قرار دارد که مانند سم جوهر انسان را آلوده می کند و موضوع ورزش پاک در چنین جامعه ای معنا می یابد.

محصول ورزش پاک باید افزایش انسجام ملی در کشور را به همراه داشته باشد و عامل نشاط و غرور و هویت باشد اگر غیر از این باشد خطرناک است.

رییس کمیته المپیک افزود: یک عنصر ناپاک در ورزش به کل ورزش در جامعه لطمه می زند.

در این نشست نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در توکیو مهین فرهادی زاد معاون ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان هم حضور دارند.

منبع:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها