قیمت منطقی مرغ 13.5 هزارتومان است/تخلف در برخی از واحدهای عرضه

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران با بیان اینکه برخی واحدهای صنفی مرغ را به صورت قطعه بندی شده و یا بدون استخوان با قیمت‌های بالا عرضه می کنند، خواستار نظارت بیشتر بر کار این واحدها شد.

قیمت منطقی مرغ 13.5 هزارتومان است/تخلف در برخی از واحدهای عرضه
کد خبر: 360086
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۳:۰۸:۵۹

اعتمادآنلاین| حبیب اسدالله نژاد، نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور با بیان اینکه قیمت مرغ در چندماه اخیر دارای ثبات نسبی بوده است، گفت: در این بحث شاهد نوسانات جزئی بین 300 تا 500 تومان بوده ایم و اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ گرم در حال حاضر در بازار باید بین 13 تا 13 هزار و 500 تومان باشد، ادامه داد: اگر قیمت بالاتر از این میزان باشد گران فروشی است برخی واحدهای صنفی برای دور زدن تعزیرات تغییراتی در شکل مرغ ایجاد می کنند و آن را به قیمت های بالا می فروشند بعنوان مثال این محصول را به صورت قطعه بندی شده یا بدون استخوان عرضه می کنند و نرخ فروش را تا 20 هزارتومان افزایش می دهند که این قیمت ها از نظر ما منطقی نیست و دستگاه های نظارتی باید توجه بیشتری به این مسائل داشته باشند.

این فعال بخش خصوصی قیمت مرغ زنده را نیز بین 8800 تومان تا 9200 تومان اعلام کرد و گفت: باتوجه به تعادل بین عرضه و تقاضا پیش بینی نمی شود که قیمت مرغ طی 7 الی 10 روز آینده تغییری داشته باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها