کد خبر: 360092
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۳:۱۷:۱۵
| |

نبایدکاری کنیم عراق پشیمانمان کند/اشتباه دیدار بابحرین تکرار نشود

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اهمیت دیدار پیش روی این تیم گفت: مقابل عراق محکوم به پیروزی هستیم چون در غیر این صورت ممکن است صعود ما از این گروه با مشکل مواجه شود.

نبایدکاری کنیم عراق پشیمانمان کند/اشتباه دیدار بابحرین تکرار نشود
کد خبر: 360092
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۳:۱۷:۱۵

اعتمادآنلاین| دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق از مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر 2022 روز پنجشنبه 23 آبان ماه ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه ملی شهر امان اردن در حالی برگزار می شود که با اعلام فیفا کریشناتا پریرا از کشور سریلانکا قضاوت این بازی را برعهده دارد.

مهدی هاشمی نسب گفت: شکست مقابل بحرین قدری کار تیم ایران را در این گروه سخت کرد تا حالا ناچار شویم از هیچ تلاشی برای شکست عراق فروگذار نکنیم.

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: بی تعارف باید گفت مقابل عراق محکوم به پیروزی هستیم چون در غیر این صورت صعودمان از این مرحله در گروی اما و اگر خواهد بود.

وی اضافه کرد: عراق تیم خیلی خوبی است و در سالهای اخیر هم تیم ایران را در بازیهای مختلف اذیت کرده. اما ما ابزار پیروزی بر این تیم را داریم. بازیکنانی داریم که می‌توانند در این بازی بزرگ پیام آور شادی برای مردم ایران باشند و با 3 امتیاز کامل از اردن به تهران بازگردند.

مدافع پیشین تیم ملی ایران گفت: خط حمله عراق بازیکنان خطرناکی دارد و این بازی بزرگ ترین محک برای سیستم دفاعی و مدافعان ملی ما می‌باشد. معتقدم در این بازی نباید انتحاری بازی کرده و خیلی از سیستم‌های باز و تهاجمی استفاده کنیم. باید در این بازی جانب احتیاط نگه داشته شود وگرنه عراقی‌ها ما را پشیمان می‌کنند.

هاشمی نسب تصریح کرد: مقابل بحرین هم همین اتفاق برای ما افتاد و بیشتر به خاطر بازی باز و خیلی تهاجمی که داشتیم شکست خوردیم. در آن بازی آنقدر به فکر حمله و گلزدن بودیم که در خط دفاعی غفلت کردیم و فرصتهایی به بحرینی‌ها دادیم که آنها در نهایت از یکی از آن موقعیت‌ها استفاده کردند.

ملی پوش سابق کشورمان خاطرنشان ساخت: باید بپذیریم مقابل بحرین اشتباه کردیم و به همان اشتباه هم باختیم و نباید مقابل عراق این اشتباه را بار دیگر تکرار کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها