سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

تداوم انقلاب اسلامی مصداق عمل خداوند به وعده هایش است

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: مصداق عمل کردن خدا به وعده هایش را می توان در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده کرد.

تداوم انقلاب اسلامی مصداق عمل خداوند به وعده هایش است
کد خبر: 360111
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۳:۵۶:۴۷

اعتمادآنلاین| سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، امروز چهارشنبه (22 آبان ماه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه بیت المقدس کرستان گفت: روز مولود پیامبر(ص) روز مبارکی است و این باید مبنای مسلمانان قرار گیرد و سیره پیامبر باید به عنوان سنت حسنه ادامه داشته باشد.

وی افزود: وقتی بحث کردستان مطرح می شود در ابتدا می بایست یاد شود از بزرگ مردانی که بیش از 40 سال در این خطه خدمت و جانفشانی کردند و شهید شدند، چرا که بسیاری از فرماندهان بزرگ سپاه در این خطه به شهادت رسیده اند و گرامی داشت یاد و خاطره آن ها وظیفه همگان است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه راه شهدا در این خطه باید ادامه یابد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در پی نهضتی که رهبر و جلودار آن فرزند پیامبر و حضرت امام بود، جهانی شد و پیروزی انقلاب اسلامی را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: استکبار جهانی بیش از 40 سال است که مبارزه علیه نظام را ادامه می دهد و تصور می کرد که می تواند انقلاب را شکست دهد، اما با وجود تداوم توطئه های دشمن در همه جا و به ویژه در کردستان، هنوز انقلاب اسلامی با اقتدار پا برجا است.

سردار فدوی بیان کرد: جایگاه استکبار در مقایسه با جایگاه انقلاب اسلامی در گذشته به لحاظ نیروهای انسانی و تجهیزات جنگی قابل مقایسه نبوده و امرز نیز با وجود 40 سال پیشرفت و رشد هنوز قابل مقایسه نیستیم، اما نتایج به دست آمده نیز متفاوت است و این معادله فقط با استناد به آیات قرآنی قابل فهم و حل است.

وی افزود: بندگان خدا مکلف به انجام تکلیف هستند و نتیجه را فقط خدا رقم می زند و در قرآن آمده که هیچ تخلفی در وعده خداوند نیست و به آن عمل می کند.

جانشین فرمانده کل سپاه، با اشاره به اینکه مصداق عمل کردن خدا به وعده هایش را می توان در طول 40 سال انقلاب اسلامی مشاهده کرد، یادآور شد: کسانی که تکلیف و مسئولیت حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی را برعهده داشته اند، نمره قابل قبولی گرفته اند و در مقابل خدا نیز به وعده خود عمل و انقلاب اسلامی را پیروز کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها