دفتر ریاست جمهوری لبنان:

اظهارات «میشل عون» درباره مهاجرت معترضان «تحریف» شده است

ریاست‌جمهوری لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، اظهارات رئیس‌جمهوری این کشور در خصوص مهاجرت معترضان تحریف شده است.

اظهارات «میشل عون» درباره مهاجرت معترضان «تحریف» شده است
کد خبر: 360124
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۴:۲۲:۱۴

اعتمادآنلاین| ریاست جمهوری لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی سخنان تحریف‌شده‌ای از میشل عون، رئیس جمهوری لبنان درخصوص بخش مربوط به وجود یک رهبر برای خیزش مردمی منتشر کرده‌اند.

در این بیانیه همچنین آمده است: اظهار نظر صحیح عون این است که گفت اگر افرادی از بین خیزش مردمی برای مشارکت در مذاکره وجود ندارند پس مهاجرت کنند زیرا در این صورت هرگز به قدرت نخواهند رسید.

عون عصر روز سه‌شنبه از تظاهرکنندگان خواست به منازلشان بازگردند تا چرخه زندگی به شرایط طبیعی و عادی بازگردد و این دولت مسؤولیت آن را برعهده گرفته است و دولت در روشنایی کار می‌کند نه در تاریکی، و گرنه همگی اعتماد به یکدیگر را از دست خواهیم داد.

او همچنین از شهروندان لبنانی خواست در جنبش‌های مردمی منفی رفتار نکنند چرا که اقدامات منفی، پیامدهای منفی به دنبال دارند و این امر منجر به درگیری میان لبنانی‌ها می‌شود.

رئیس جمهوری لبنان همچنین تصریح کرد: از خواسته‌های معترضان حمایت می‌کنیم اما اگر به این رفتارتان ادامه دهید به کشور و منافع آن‌ها ضربه خواهید زد و بدبختی به بار خواهد آمد و حتی اگر بخواهیم بسازیم و بجنگیم این کشور خواهد مرد.

میشل عون همچنین گفت: من به معترضان می‌گویم که ما مشکلات و خواسته‌ها را درک می‌کنیم و ما آماده تصحیح اشتباهات هستیم اما کشور را با رفتار خود نابود نکنید، لبنان را تخریب نکنید.

رئیس جمهوری لبنان از معترضان خواست تا به وی اعتماد کنند و اگر آنها به سخنانش اعتماد ندارند، او هم به مردم اعتماد نخواهد کرد و این یک اصل مقابله به مثل است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها