کد خبر: 360139
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۴:۴۹:۴۳
| |

برگزاری طرح تبادل کتاب در ایستگاه‌های مترو و مراکز فرهنگی

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های متنوع شهرداری تهران در هفته کتاب گفت: سازمان شهرداری در بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در طرح پاییزه کتاب مشارکت دارد و مراکزی را برای تبادل کتاب در محل‌های عمومی در نظر گرفته است.

برگزاری طرح تبادل کتاب در ایستگاه‌های مترو و مراکز فرهنگی
کد خبر: 360139
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۴:۴۹:۴۳

اعتمادآنلاین| ابوالفضل رفیع درباره اجرای طرح پاییزه با همکاری سازمان شهرداری در تهران گفت: سازمان شهرداری در بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران جهت اجرای طرح پاییزه کتاب در تهران قرار است که تخفیف بیست درصدی برای خرید از کتابفروشی‌های تهران در نظر گرفته است.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل ستادخبری و رسانه‌ای بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، این طرح از 23 تا 30 آبان به مدت یک هفته اجرا می‌شود و کتاب دوستدان می‌توانند تا سقف 120 هزارتومان کتاب با تخفیف 20 درصد خریداری کنند.

رفیع یادآور شد: البته که توجه به استان‌ها و تجهیز کتابفروشی‌های مناطق استانی از اهداف ما در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

امیدواریم که با انجام این طرح‌های فصلی در تهران با مشارکت سازمان شهرداری دیگر استان‌ها نیز از این حرکت در پایتخت الگوبرداری کرده و با همکاری سازمان‌های شهرداری مناطق استانی خود این طرح را در دیگر استان‌ها اجرا کنند.

او ادامه داد: سازمان شهرداری در تهران برنامه‌هایی جهت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در استان تهران و در هفته کتاب تدارک دیده‌است که هدف اصلی از اجرای آن‌ها ترغیب و تشویق مردم به کتابخوانی در جامعه است.

رفیع در پایان گفت: تمامی مدیران ارشد ما در روز کتابگردی بحث کتابگردی دارند و مجموعه برنامه‌های فرهنگی چون تبادل کتاب در 22 میدان پرتردد شهری، 10 مرکز فرهنگی و 10 ایستگاه مترو با همکاری کتابخانه ملی شرکت مترو و سازمان فرهنگی شهرداری برگزار خواهد شد.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 23 تا 30 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها