کد خبر: 360177
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

انتخابات وضعیت مطلوبی ندارد/ مسائل مالی و پول در انتخابات‌ها نقش‌آفرین شده است/ باید عوامل کاهش‌دهنده رغبت شخصیت‌ها و نخبگان در انتخابات مجلس را حذف کرد

یک نماینده مجلس گفت: انتخابات وضعیت مطلوبی ندارد. مسائلی از قبیل مسائل مادی در انتخابات‌ نقش‌آفرین شده که به‌ هیچ‌ وجه قابل‌ قبول نیست. باید عواملی را که موجب می‌شود رغبت شخصیت‌ها و نخبگان در انتخابات مجلس کمتر شود حذف کرد و تدبیری برای آن اندیشید.

انتخابات وضعیت مطلوبی ندارد/ مسائل مالی و پول در انتخابات‌ها نقش‌آفرین شده است/ باید عوامل کاهش‌دهنده رغبت شخصیت‌ها و نخبگان در انتخابات مجلس را حذف کرد
کد خبر: 360177
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علاءالدین بروجردی، نماینده بروجرد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر کاهش نزولی کیفیت مجلس از مجلس اول تاکنون، گفت: انتخاب نمایندگان مجلس را ملت انجام می‌دهند. به میزانی که افراد شاخص، نخبه، باتجربه، توانمند، علمی و متخصص در مجلس حضور داشته باشند قطعاً خروجی کیفیت کار مجلس بالا خواهد رفت.

او ادامه داد: افکار عمومی که خود آنها به‌ عنوان ملت، مجلس‌ساز هستند، باید افرادی را که دارای توانمندی‌های بیشتری هستند انتخاب کنند. علاوه بر این افراد توانمند باید خودشان را بیشتر در مقابل نظر مردم قرار بدهند تا در آینده بتوانیم مجالس قوی‌تری داشته باشیم.

انتخابات وضعیت مطلوبی ندارد

این نماینده مجلس در مورد علت کاهش حضور نخبگان در انتخابات‌ گفت: انتخابات وضعیت مطلوبی ندارد. مسائلی از قبیل مسائل مادی در انتخابات‌ نقش‌آفرین شده که به‌هیچ‌وجه قابل‌ قبول نیست. باید عواملی را که موجب می‌شود رغبت شخصیت‌ها و نخبگان در انتخابات مجلس کمتر شود حذف کرد و تدبیری برای آن اندیشید.

بروجردی با اشاره به نقش شورای نگهبان در جلوگیری از ورود افراد مرتبط با پول‌های کثیف در انتخابات مجلس گفت: اگر شورای نگهبان نبود، ما شاهد وضعیت بدتری می‌بودیم. شورای نگهبان وظیفه خود را انجام می‌دهد، اما مجموعه افرادی که می‌توانند در بالاتر رفتن کیفیت مجلس تاثیرگذار باشند باید در انتخابات حضور یابند و برای حضور در انتخابات مجلس تشویق شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها