کد خبر: 360218
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۰۸:۳۸:۴۲
| |

بازگشت فوق‌العاده نادال به تور ATP لندن

تنیسور اسپانیایی توانست شکست را با پیروزی مقابل دنیل مدودف عوض کند و مرد شماره شش جهان با پیروزی برابر الکساندر زورف صعودش را به نیمه نهایی تور ATP لندن قطعی کرد.

بازگشت فوق‌العاده نادال به تور ATP لندن
کد خبر: 360218
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۰۸:۳۸:۴۲

اعتمادآنلاین| چهارمین روز تور ATP لندن با نخستین پیروزی رافائل نادال و صعود استفانوس سیتسیپاس همراه شد. تنیسور اسپانیایی برابر دنیل مدودف قرار گرفت و 2 بر یک حریف روس خود را شکست داد‌.

در ست نخست رقابت نزدیکی در جریان بود و دو تنیسور 6 بر 6 مساوی کردند تا گیم سیزدهم برنده را مشخص کند. مدودف توانست پیروز این گیم شود و نتیجه را یک بر صفر کند. نادال در ست دوم جبران کرد و پیروزی 6 بر 3 را به ثبت رساند‌‌. با این حال ست سوم به نحو عجیبی به نفع مرد شماره یک جهان پایان یافت. در حالی که نادال 5 بر یک عقب بود توانست بازی را به تساوی برساند و پس از این که گیم‌ها در 6 برابر شد در گیم پایانی پیروز شد تا یک بازگشت فوق‌العاده داشته باشد.

نادال نخستین پیروزی‌اش را در این رقابت‌ها جشن گرفت و به صعود به نیمه نهایی امیدوار شد.

پس از این دیدار سیتسیپاس و الکساندر ز‌ورف برابر هم قرار گرفتند که تنیسور یونانی با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. مرد شماره شش جهان در ست نخست 6 بر 3 حریف آلمانی‌اش را شکست داد و با حفظ برتری در ست دوم نتیجه 6 بر 2 را به نفع خود ثبت کرد. سیتسیپاس دومین پیروزی‌اش را در این رقابت ها به دست آورد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها