افشین سنگ‌چاپ، بازیگر سینما و تلویزیون:

شهاب حسینی با موتور هوندا، بازیگر شد

افشین سنگ‌چاپ، بازیگر سینما و تلویزیون، درباره نحوه ورود شهاب حسینی به عرصه بازیگری در یک برنامه تلویزیونی گفت: شهاب حسینی با موتور هوندا، بازیگر شد.

شهاب حسینی با موتور هوندا، بازیگر شد
کد خبر: 360325
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۱:۴۸:۵۷

اعتمادآنلاین| افشین سنگ چاپ بازیگر سینما و تلویزیون که سالها به عنوان دستیار کارگردان با سیروس مقدم همکاری می کرد در برنامه "سلام صبح بخیر" گفت: ما سالها با هم همکاری داشتیم و اگر اینجا نشستم مدیون سیروس مقدم و همسرش هستم که هم به نوعی مرا استعدادیابی کردند و هم به من میدان و فرصت بروز دادند. ما همکاری آهسته و آرامی با هم داشتیم که ماندگار و عمیق بود.


سنگ چاپ با بیان اینکه ما 12 سال دو شیفت با هم کار کردیم، درباره چهره هایی که به واسطه او برای سریالهای مقدم انتخاب شده اند و حالا جزو ستاره ها هستند، از نام بردن اسم پرهیز کرد و گفت: انتخاب بازیگران همیشه با خرد جمعی بوده است. این قضیه هم جا نیفتاده است و اگر من الان نام ببرم شاید توی ذوقشان بخورد.

وی ادامه داد: به ویژه که من هم یکی دستم را گرفته است. دوستی مرا معرفی و به من اعتماد کرده و میدان را برایم باز گذاشته است و من هم همواره مدنظر داشتم اگر کسی استعداد داشت دریغ نکنم.

در ادامه عکسهایی روی دیوار تصویری برنامه به نمایش درآمد و سنگ چاپ درباره اولین عکس متعلق به حمید نعمت الله اظهار کرد: من و حمید بچه محل و هم کلاس بودیم. چهار سال در دبیرستان نظام آباد با هم درس خواندیم. حمید بچه وحیدیه بود بعد از مدرسه دیپلم گرفتیم و هر کدام به سربازی یا دانشگاه رفتیم و بعد دوباره در «بوتیک» به هم رسیدیم. حمید با تمام سلول هایش فیلمساز است.

سنگ چاپ درباره عکس شهاب حسینی اینطور واکنش نشان داد: در خانه خانم مستوفی نشسته بودم که جوانی با موتور هوندا آمد و خورد به در و گفت آقا اینجا تست می گیرند؟ دیدم چقدر بانمک است. گفتم بیا داخل. موتورش را پارک کرد و آمد. گفتم بیا این دو صفحه را بخوان. ما دنبال یک مجری بازیگر می گردیم. او چند دقیقه بعد دو صفحه را حفظ شد و از حفظ اجرایش کرد. رفتم به تهیه کننده و کارگردان گفتم یک جوانی آمده خیلی خوب است.

وی یادآور شد: ما دو سه کاندید استار برای این برنامه داشتیم که بهتر است از آنها اسم نبرم چون شاید خوششان نیاید. تهیه کننده نگران بود و ما زمان نداشتیم. به ویژه که کار می خواست روتین پخش شود. این بار شهاب آمد و متن را برای هیاتی که آنجا در زیرزمین خانه خانم مستوفی نشسته بودیم خواند. کارش عالی بود. متن را با آکسان، با تاکید، با حس و... اجرا کرد. مشورت کردیم و نظر را اعلام کردیم و تصمیم گرفتیم پروژه را دست آقای حسینی بسپاریم. برنامه های «اکسیژن»، «آب»، «تربت» اینگونه شکل گرفت. بعد در سریال «پلیس جوان» و سریالی به نام «وکیل» با او همکاری داشتم. بعد از آن ارتباطمان با هم قطع شد اما باور کنید شهاب خیلی دوست داشتنی است و جایگاهی که به آن رسیده حق اش بوده است.

این بازیگر عطاران را "گوگولی" خطاب کرد و درباره مهران مدیری گفت: او در کار خودش عالی است. من عاشق همکارانم هستم و همیشه از اینکه به آنها پریده اند و انتقادات بیخودی کرده اند آزار دیده ام.

سنگ چاپ در پایان درباره پیشنهادی که به جوانان علاقمند به بازیگری بدون پول و پارتی دارد، گفت: یکی از مباحثی که با آن خیلی درگیر هستیم این است که جوانانی هستند که عاشق بازیگری هستند و استعداد دارند و حقشان است... اما هر چیزی برای خودش راهی دارد. شما وقتی می خواهید به رانندگی بروید 10 جلسه می روید و باید دوره ببینید و تمرین کنید. چطور توقع دارید کاری به این مهمی که قرار است عکستان در بیلبوردهای بزرگ مثل سران مملکت چاپ شود و روی جلد مطبوعات بروید، بدون آموزش باشد؟

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها