کد خبر: 360354
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۳:۲۷:۲۵
| |

دستور العمل جدید بریتانیا درباره وضعیت اقامت شهروندان اتحادیه اروپا در این کشور

منابع آگاه اعلام کردند که بریتانیا شهروندان اتحادیه اروپا را تهدید کرده است که اگر در زمان مناسب برای دریافت وضعیتی مهاجرتی جدید پس از خروج این کشور از اتحادیه اقدام نکنند، از بریتانیا اخراج شده و فقط در موارد استثنائی مسامحه خواهد شد. 

دستور العمل جدید بریتانیا درباره وضعیت اقامت شهروندان اتحادیه اروپا در این کشور
کد خبر: 360354
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۳:۲۷:۲۵

اعتمادآنلاین| منابع آگاه اعلام کردند که بریتانیا شهروندان اتحادیه اروپا را در صورت عدم اقدام برای انطباق با وضعیت مهاجرتی جدید پس از خروج این کشور از اتحادیه به اخراج تهدید کرد.

به گزارش رویترز، منابع آگاه اعلام کردند که بریتانیا شهروندان اتحادیه اروپا را تهدید کرده است که اگر در زمان مناسب برای دریافت وضعیتی مهاجرتی جدید پس از خروج این کشور از اتحادیه اقدام نکنند، از بریتانیا اخراج شده و فقط در موارد استثنائی مسامحه خواهد شد.

این منابع اعلام کردند که دولت بریتانیا بر اساس دستور العمل‌هایی که هنوز اعلام نشده‌اند، فهرست کوچکی از معافیت‌ها از جمله افراد ناتوان جسمی یا ذهنی و یا کودکانی که والدین آنها از طرفشان درخواستی ارائه نداده‌اند، تعیین کرده است.

دولت اصلاحات زیادی بر قوانین مرزی اعمال کرده است که بر این اساس به اولویت مهاجران اتحادیه اروپا بر مهاجران کشورهای دیگر پایان می‌دهد و بنابراین بیشتر شهروندان اتحادیه برای ادامه حضور در بریتانیا به اجازه قبلی نیاز دارند.

بیانیه‌های دولت بریتانیا حاکی از آن است که بیش از نیمی از شهروندان اتحادیه اروپا که در بریتانیا زندگی می‌کنند و تعداد آنها به سه میلیون و 500 هزار نفر می‌رسد، مجوز وضعیت مهاجرتی جدید را که تا دسامبر 2020 مهلت دارد، دریافت کرده‌اند.

بریتانیا در تاریخ 12 دسامبر انتخابات سراسری برگزار می‌کند و در صورت شکست دولت محافظه‌کار در انتخابات ممکن است این پیشنهادها تغییر کند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها