محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

طرح‌ پیشگیری از فساد در وزارت کار اجرایی شد/ اختلال دشمن در روند تولید کشور

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: طرح‌های پیشگیری از فساد در وزارت تعاون و طراحی سامانه‌های شفافیت‌زا جهت بررسی عملکرد مدیران این وزارتخانه انجام شده است.

طرح‌ پیشگیری از فساد در وزارت کار اجرایی شد/ اختلال دشمن در روند تولید کشور
کد خبر: 360359
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۳:۴۷:۳۶

اعتمادآنلاین| محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: مسئولان در وزاتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارتقای سطح معیشت کارگران، خدمات بیمه‌ای و تأمین اجتماعی و همچنین برای به ثمر رسیدن بیمه بازنشستگی روستاییان اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شفافیت عملکرد مدیران این وزارتخانه در اولویت کاری ما است گفت: اجرای طرح‌های پیشگیری از فساد در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و طراحی سامانه‌های شفافیت‌زا جهت بررسی عملکرد مدیران این وزارتخانه و ارائه تسهیلات از طریق این سامانه‌ها برای همه از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلال در تولید کشور از طریق تحریم‌های بانکی و اقتصادی و اقدامات دولت از طریق تعامل با تشکل‌های کارگری و جلب حمایت‌های مردمی جهت مبارزه با این اقدامات خصمانه خاطرنشان کرد: با وجود تمام کارشکنی‌ها در حال حاضر 85 هزار واحد صنعتی بزرگ و 480 هزار واحد تولیدی کوچک در سراسر کشور فعال هستند.

شریعتمداری فعالیت بیشتر بخش‌های تعاونی را موجب تحقق اقتصاد مقاومتی و اصل 44 قانون اساسی دانست و تأکید کرد: تلاش ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرای دستورات مقام معظم رهبری برای تحقق سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نیز در این دیدار اظهار داشت: تلاش مسئولان خدوم کشور در طی این سال‌ها بستر خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان را تسریع می‌کند و مردم ما نیز در این مدت نشان دادند که قدردان تلاش‌ نیروهای پاکدست و پرتلاش نظام هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه مؤثرترین روش برای پیشگیری از فساد و رانت در نظام اداری نظارت مستمر مدیران ارشد بر زیرمجموعه آنها است بیان کرد: مسئولان نظام اسلامی بایستی توصیه‌های امام علی(ع) در رابطه با روش مدیریت را هر روز مرور کرده تا بتوانند در ایفای وظایف خود در راستای تحقق عدالت اجتماعی موفق شوند.

ارسلان زارع، استاندار گیلان نیز در این دیدار با اشاره به نقش مؤثر سازمان‌های تابعه وزارت تعاون در کارگروه اشتغال استان‌ها عنوان کرد: با تلاش اعضای کارگروه اشتغال استان گیلان توانستیم 3 هزار و 600 واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال را به چرخه تولید بازگردانیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها