کد خبر: 360437
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

اصغر شرفی، پیشکسوت فوتبال ایران، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مسئولان فوتبال ایران به درد فوتبال نمی‌خورند/ تیم ملی برابر عراق روحیه نداشت

شاگردان ویلموتس در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برابر عراق هم شکست خوردند تا شرایط برای تیم ملی در این رقابت‌ها سخت شود.

مسئولان فوتبال ایران به درد فوتبال نمی‌خورند/ تیم ملی برابر عراق روحیه نداشت
کد خبر: 360437
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ اصغر شرفی، پیشکسوت فوتبال ایران، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره شکست تیم ملی برابر عراق گفت: بچه‌ها در این بازی تمام سعی و تلاش خودشان را کردند، اما متأسفانه فوتبال ایران همیشه برابر عراق به مشکل بر می‌خورد.

او در ادامه گفت: فکر می‌کنم دلیل اصلی این باخت وقفه‌ای بود که در برگزاری اردوی تیم ملی رخ داد. وقتی پول مربی را پرداخت نمی‌کنیم و به همین خاطر درگیر حاشیه می‌شویم باید منتظر چنین روزهایی هم باشیم. متأسفانه تیم ملی فوتبال ایران درست چند روز مانده به این بازی با حواشی زیادی مواجه شد و شایعه‌های زیادی پیرامون دلیل پرداخت نشدن دستمزد ویلموتس هم به گوش رسید. برخی معتقدند مدیران فدراسیون به دلیل اینکه بتوانند از وزارت ورزش و جوانان پول بگیرد مطالبات ویلموتس را پرداخت نکرده‌اند.

شرفی در ادامه گفت: متأسفانه شایعه پیرامون تیم ملی زیاد است. در فوتبال روز دنیا فرصتی برای این کارها نیست. درست همان زمانی که ما مشغول دعواهای داخلی خودمان هستیم تیم حریف خودش را برای رویارویی با ما آماده می‌کند. بچه‌ها تمام تلاش خودشان را کردند، اما امروز تیم ملی ما یک تیم نبود و هیچ روحیه‌ای برای بازی نداشت.

شرفی در ادامه با اشاره به بازی‌های گذشته ایران برابر عراق گفت: هرگز بازی ایران برابر عراق خوب نبوده است. دلیل آن هم این است که هر 2 تیم فیزیکی بازی می‌کنند و همین باعث می‌شود تا بازی خوبی از هر 2 تیم شاهد نباشیم. هرچند بازیکنان ایرانی تکنیک بهتری نسبت به عراقی‌ها دارند، اما بازهم نمی‌توانیم شاهد یک بازی جذاب از هر 2 تیم باشیم.

این بازیکن پیشین تیم ملی در ادامه گفت: هرچند که بازیکنان ایران در بازی امروز از تکنیک بالاتری نسبت به عراقی‌ها برخوردار بودند اما به دلیل نداشتن روحیه نتوانستیم نتیجه بگیریم.

او در ادامه گفت: وقتی مربی تیم ملی به دلیل پرداخت نشدن دستمزدش به ایران نمی‌آید بازیکنان هم ازنظر روحی تحت تأثیر قرار می‌گیرند. متأسفانه مسئولان فوتبال ایران به درد فوتبال نمی‌خورند. آنها توانایی اداره فوتبال ایران را ندارند. هر تیمی یک روزی بد بازی می‌کند و هیچ اشکالی هم ندارد، اما متاسفانه رفتار مسئولان فوتبال ما سیاسی است. نباید اجازه بدهیم که مربی تیم ملی این‌گونه با مشکل مواجه شود.

شرفی در پایان با انتقاد از رفتار فدراسیون نسبت به پیشکسوتان فوتبال ایران گفت: خیلی سال است که دیگر به ورزشگاه نمی‌روم. تا زمانی که برای من و امثال من کارت افتخاری صادر نکنند تا بتوانیم به راحتی وارد ورزشگاه شویم هرگز به وزرشگاه نخواهم رفت و سعی می‌کنم درباره فوتبال هم صحبت نکنم. بازیکنانی شبیه من در قلب مردم هستند، اما متأسفانه اداره فوتبال ایران دست افرادی افتاده که در حد و اندازه‌های اداره فوتبال ایران نیستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها