کد خبر: 360462
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۰۸:۴۸:۳۳
| |

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان:

وزنه‌برداران اعزامی به پارالمپیک بعد از تورنمنت امارات مشخص می‌شوند

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان گفت: وضعیت وزنه‌برداران اعزامی به پارالمپیک توکیو بعد از تورنمنت بین‌المللی امارات مشخص خواهد شد.

وزنه‌برداران اعزامی به پارالمپیک بعد از تورنمنت امارات مشخص می‌شوند
کد خبر: 360462
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۰۸:۴۸:۳۳

اعتمادآنلاین| ‌ حسین توکلی با اشاره به شرایط خوب وزنه‌برداران معلول برای شرکت در پارالمپیک توکیو افزود: با توجه به این که سهمیه کامل را در وزنه‌برداری برای شرکت در پارالمپیک توکیو کسب کردیم در حال حاضر برنامه‌ریزی خود را معطوف به آماده‌سازی تیم کردیم تا بهترین نفرات را برای توکیو گزینش کنیم.

وی گفت: در فروردین سال آینده مشخص خواهد شد که در چه وزنهایی و با چه تعداد وزنه‌بردار عازم توکیو خواهیم شد.

توکلی درباره برنامه اردویی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار کرد: با توجه به این که تا زمان اعزام تیم به توکیو فرصت کافی داریم، در حال حاضر بدنسازی پرفشار را در برنامه تمرینی وزنه‌برداران قرار دادیم و شرایط را به گونه‌ای طراحی کردیم که برای جلوگیری از مصدومیت در هر ماه اردوی دو هفته‌ای برگزار کنیم. البته هر چقدر به زمان مسابقات توکیو نزدیک‌تر شویم حجم بدنسازی را کمتر و تمرینات اصلی تیم را آغاز خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان خاطرنشان کرد: شرایط تیم الان به گونه‌ای است که از برنامه‌ها عقب نیستیم و امیدواریم بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در تمام وزنها شانس مدال دارید یا خیر؟ گفت: با توجه به این که در هر وزن تنها یک وزنه بردار می‌تواند راهی توکیو شود هدف‌گذاری بر این است که با اعزام بهترین وزنه‌بردارها شانس خود را برای مدال‌آوری بالا ببریم. به هر صورت بعد از تورنمنت امارات وضعیت وزنه‌بردارها برای اعزام در هر وزن مشخص خواهد شد.

توکلی در خصوص رکوردشکنی سیامند رحمان در پارالمپیک توکیو اظهار کرد: بستگی به وضعیت آمادگی جسمانی او دارد که آمادگی رکوردشکنی را داشته باشد یا خیر؟ برای ما نخست نتیجه مهم است که بتواند در سکوی قهرمانی قرار بگیرد و سپس رکوردشکنی.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان در پایان پیرامون این پرسش که آیا قصد جوانگرایی دارید یا خیر؟ گفت: تیم وزنه‌برداری معلولان مرتب در حال جوانگرایی است و ما وزنه برداران خوبی در رده سنی جوانان داریم که آینده‌های وزنه‌برداری معلولان هستند. البته امکان اعزام آنها به توکیو وجود ندارد، زیرا تنها وزنه‌بردارانی عازم پارالمپیک می‌شوند که در هر سه تورنمنت ژاپن، قزاقستان و مکزیک حضور پیدا کردند و رکورد ورودی را کسب کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها