سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران:

سپاه تا آخرین لحظه بازسازی روستاها در کنار زلزله‌زدگان می‌ماند

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به حضور نیروهای سپاه در روستاها و شهرهای زلزله‌زده آذربایجان شرقی گفت: سپاه تا آخرین لحظه بازسازی روستاها در کنار زلزله‌زدگان می‌ماند.

سپاه تا آخرین لحظه بازسازی روستاها در کنار زلزله‌زدگان می‌ماند
کد خبر: 360578
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۱۲:۴۲:۱۶

اعتمادآنلاین| سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران قبل از ظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از روستاهای زلزله زده آذربایجان شرقی در میانه بیان کرد: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله نیروهای سپاه عاشورا برای امداد رسانی در میانه و سراب حاضر شدند و سپاه به عنوان خادم مردم تا پایان بازسازی ها در منطقه باقی خواهد ماند و منطقه را بهتر از گذشته تحویل مردم خواهیم داد.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا از روز اول برای آوار برداری حاضر شده است، ادامه داد: ما آخرین نفراتی خواهیم بود که اینجا را ترک خواهیم کرد، در دو هفته آینده آواربرداری را کامل تمام می کنیم.

سلامی با تاکید بر ضرورت همکاری مردم روستاهای زلزله زده با نیروهای خدماتی و آواربرداری گفت: ما عیدمان را کنار شما هستیم و باید همگی برای نوسازی خانه ها و تعمیر واحدهای مسکونی باهم تلاش کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بعداز اتمام آواربرداری برنامه های دیگر در این مناطق شروع می شود، گفت: طی هفته گذشته 105 واحد مسکونی تخریبی آوار برداری شده که نیمی از این واحدها را قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه انجام داد.

وی با اشاره به اینکه سپاه همواره خدمت به مردم را در اولویت خود قرار داده است، گفت: سپاه مدافع اصلی و همیشگی مردم در سختی ها و مشکلات است. در روستاهای زلزله ‌زده میانه 20 دستگاه مهندسی سنگین سپاه در حال فعالیت است.

سلامی با بیان اینکه این اتفاق یک آزمایش الهی است و همه از یک تن واحد هستیم، ادامه داد: اگر سیاست‌ های مجریان مشخص شود بضاعت خود را پای کار می آوریم.

منبع:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها