کد خبر: 360616
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۱۴:۰۶:۲۸
| |

مرتضی مبلغ، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت:

برخی دستان در پی نا امید کردن جامعه هستند/ اگر اصلاح‌طلبان هم در خانه بنشینند مردم عاقبت بخیر می‌شوند؟

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: برخی دستان در پی ناامید کردن جامعه هستند اما اگر اصلاح‌طلبان هم ناامید شوند و در خانه بنشینند مردم عاقبت بخیر می‌شوند؟

برخی دستان در پی نا امید کردن جامعه هستند/ اگر اصلاح‌طلبان هم در خانه بنشینند مردم عاقبت بخیر می‌شوند؟
کد خبر: 360616
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۱۴:۰۶:۲۸

اعتمادآنلاین| مرتضی مبلغ، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت طی سخنانی در چهارمین مجمع عمومی حزب اراده ملت در مرودشت با بیان اینکه فلسفه احزاب در حکومت های مبتنی بر رای مردم‌ تربیت مدیران لایق شجاع و شایسته است، بیان کرد: باید احزاب این مدیران را تربیت کنند تا بتوانند به نحوه احسن مدیریت کنند و فلسفه احزاب همین تربیت مدیر است و هیچکس نمی تواند بگوید جمهوری باشد ،دموکراسی باشد اما حزب نباشد. این دو باهم پیوند ارگانیک دارند.

مبلغ تصریح کرد: احزاب باید نسبت ارگانیک با انتخابات و سیاست داشته باشند.

وی افزود: شفافیت یکی از نقاط قوت جمهوریت است و همه باید پاسخگو باشند. پس در شفافیت نباید تبعیض قائل شد چرا که این موضوع باعث شکل‌گیری چاپلوسی و فسادهای گسترده می شود.

مبلغ با تأکید بر اینکه اگر مدیران شجاع نتوانند وارد نهادهای مختلف شوند همین موضوع منشا رانت و فساد خواهد شد، گفت: چرا برای فساد قاضی های فاسد دادگاه برگزار نمی شود؟ چرا فقط به تعداد برکناری ها اشاره می شود؟ ما مخالف مبارزه با فساد نیستیم بلکه طبق گفته رییس جمهوری می‌گوییم باید مبارزه با فساد به دور از تبعیض باشد.

وی یادآور شد: برخی دستان در پی نا امید کردن جامعه هستند و این ناامیدی را در بین اصلاح طلبان نیز تزریق می کنند. اما همیشه بایداز خودمان بپرسیم اگر ما ناامید شویم بعدش چه می شود؟ آیا خیر مردم در آن است؟ اگر اصلاح طلبان هم ناامید شوند و در خانه بنشینند مردم عاقبت بخیر می شوند؟

مبلغ تصریح کرد: این راه جز امید به وحدت هم نیاز دارد. اصلاح طلبان در کوران مشکلات می دانند که اختلاف بین خودشان سم است و منافع شخصی و جناحی باید کنار برود و منافع ملی جایگزین شود.

وی در پایان تاکید کرد: اگر منافع عمومی تامین نشود هیچ منفعت شخصی نیز تامین نمی شود. پس باید مراقبت کنیم اختلاف بوجود نیاید و وحدت خودمان را حفظ کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها