کد خبر: 360732
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۰۸:۳۱:۰۰
| |

لیونل مسی:

پیروزی برابر برزیل زیباست

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین خوشحال است که تیمش توانست در دیدار برابر برزیل به پیروزی برسد.

پیروزی برابر برزیل زیباست
کد خبر: 360732
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۰۸:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| لیونل مسی در دیدار دوستانه برابر تیم ملی فوتبال برزیل در ترکیب اصلی آلبی سلسته به میدان رفت.

مسی در این بازی توانست تک گل آرژانتین را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. پنالتی مسی را در دقیقه 13 آلیسون بکر مهار کرد اما در برگشت خود او توانست توپ را به گل تبدیل کند تا آلبی سلسته در این بازی که در عربستان برگزار شد به پیروزی برسد.

مسی بعد از بازی گفت: وقتی پیروز می‌شوید احساس آرامش می‌کنید و این بسیار موضوع مهم و مثبتی است. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. همه بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان دادند و بسیار دویدند و این چیزی است که باید در هر دیداری وجود داشته باشد. تاکتیک امروز ما تمرکز روی کارهای دفاعی بود. این خوب است که از تاکتیک‌های مختلف استفاده کرد.

او ادامه داد: در نیمه نخست اشتباهاتی داشتیم و پاس‌های ما دقت لازم را نداشت و این باعث شد تا مشکلاتی در میدان داشته باشیم اما در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و بسیار بهتر ظاهر شدیم.

مسی افزود: دیدار امشب بسیار رقابتی بود و بازیکنان بیش‌تر از همه از خود تلاش نشان دادند. پیروز شدن برابر برزیل همیشه زیبا است. برزیل تنها دو بار در ضد حملات صاحب موقعیت شد. ما با تمرکز بسیار بالایی بازی کردیم. بازی بسیار سختی بود و خوشحالیم که پیروز شدیم.

ستاره آلبی سلسته درباره دیدار برابر اروگوئه هم گفت: من آماده هستم و اگر اسکالونی ترجیح دهد بازی خواهم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها