رئیس سابق دپارتمان داوری:

بازیکنان تیم ملی باید از بازی با ژاپن درس بگیرند

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: داور سریلانکایی ایران با عراق قضاوتش بسیار عالی بود.

بازیکنان تیم ملی باید از بازی با ژاپن درس بگیرند
کد خبر: 360748
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۰۸:۴۹:۳۴

اعتمادآنلاین| ‌ داود رفعتی در مورد نحوه قضاوت داور سریلانکایی در بازار ایران و عراق گفت:‌ این داور سریلانکایی قضاوتش عالی بود و هیچ نقشی در تعیین نتیجه بازی نداشت. اما متأسفانه باز هم شاهد بودیم که بازیکنان ما اعتراض‌های بی‌موردی به داور بازی داشتند.

وی با اشاره به یک صحنه مشکوک پنالتی در محوطه جریمه ایران گفت: این صحنه به هیچ عنوان پنالتی نبود و داور هم به درستی دستور به ادامه بازی داد اما من نمی‌دانم چرا داور اعتقادی به پنالتی برای حریف ندارد بازیکنان ما باز هم اعتراض می‌کنند. تشخیص اینکه بازیکن تمارض کرده و باید کارت زرد بگیرد یا نه فقط در حوزه اختیارات داور است نه بازیکنان تیم ملی ایران. بازیکنان تیم ملی باید از بازی با ژاپن در جام ملت‌های آسیا درس بگیرند و مدام به داور اعتراض نکنند. من به نوبه خودم از داور سریلانکایی ایران و عراق تشکر می‌کنم چون قضاوتش عالی بود.

رفعتی با اشاره به سختی بازی ایران و عراق در کشور اردن گفت:‌به نظر من اگر این مسابقه در عراق برگزار می‌شد بیشتر به سود ایران بود تا اردن. بازی در اردن دشواری‌هایش بسیار بیشتر از بازی در بصره عراق بود. من بارها در اردن قضاوت کرده‌ام و به جو ورزشگاه‌های این کشور آشنا هستم. هزاران عراقی در کشور اردن زندگی می‌کنند و به نظر من تیم ملی بدشانسی آورد که بازی به اردن منتقل شد. من مطمئنم بحرین هم شرایط سختی در بازی با عراق در کشور اردن خواهد داشت.

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با اشاره به انتقادهایی که از فدراسیون فوتبال بعد از باخت به عراق انجام می‌شود، گفت: قطعاً همه از شکست تیم ملی ناراحت هستند اما در این مقطع باید از تیم ملی حمایت کنیم و انتقاد از فدراسیون و تیم ملی در حال حاضر به نفع فوتبال ملی نیست. فدراسیون فوتبال تمامی امکانات و پشتیبانی‌های لازم برای بازی ایران و عراق در بازی در کشور اردن انجام داد و حتی پرواز چارتر برای تیم ملی گرفت. الان هم فقط باید از تیم ملی حمایت کرد زیرا منافع فوتبال ملی در حال حاضر حمایت از فدراسیون و تیم ملی است. مطمئن هستم که تیم ملی در چهار بازی باقی‌مانده‌اش با قدرت در میدان حاضر می‌شود و با پیروزی و موفقیت از این روزهای سخت عبور خواهد کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها