کد خبر: 360797
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۰۸:۲۵:۰۰
| |

انصارالله، رسما عربستان و امارات را تهدید به حمله کرد

گروه انصارالله با اعلام اینکه ائتلاف سعودی-اماراتی در چارچوب افزایش تنش نظامی در چند نقطه دست به حملات هوایی زده است، در پاسخ به این حملات، این ائتلاف را به حمله به عربستان و امارات تهدید کرد.

انصارالله، رسما عربستان و امارات را تهدید به حمله کرد
کد خبر: 360797
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۰۸:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مورد حمایت انصارالله در کنفرانسی خبری گفت: ائتلاف سعودی - اماراتی بیش از 12 حمله هوایی به تجمع نیروها در برخی جبهه‌های جنگ در مرزهای عربستان و یمن کرد.

سریع افزود: یکی از این حملات را جنگنده‌های ائتلاف سعودی به منطقه اللحیه در استان الحدیده در غرب یمن داشتند در حالی که سازمان ملل از چند هفته پیش از طریق ایجاد ایست‌های بازرسی در تلاش برای تثبیت آتش‌بس در این استان است.

سخنگوی ارتش یمن از تنش نظامی در این منطقه سخن به میان آورد و گفت آن را نقض علنی توافقنامه سوئد منعقد شده در اواخر 2018 تحت نظارت سازمان ملل می‌داند.

سریع همچنین تاکید کرد: تنشی در جبهه‌های درگیری در مرزها رخ داده اما کشورهای متخاصم نتوانستند هیچ پیشرفت قابل ذکری را در این جبهه‌ها رقم بزنند و ضربات محکمی دریافت کردند.

این سخنگو مناطق عملیات متجاوزانه ائتلاف سعودی - اماراتی را مشخص نکرد اما رسانه‌های وابسته به انصارالله گفتند،‌ حملات موشکی و توپخانه‌ای سعودی در دو منطقه رازح و منبه در صعده در شمال یمن رخ داده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها