کد خبر: 360852
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۱۱:۲۷:۲۲
| |

حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست:

724 هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله پست/خدمات رسانی در 2 شیفت انجام می‌شود

حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: تعداد کارت‌های سوخت در باجه‌های معطله در کل کشور به 726 هزار عدد رسیده است که از این مقدار 334 هزار کارت مربوط به استان تهران و مابقی برای سایر شهر‌های کشور است.

724 هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله پست/خدمات رسانی در 2 شیفت انجام می‌شود
کد خبر: 360852
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۱۱:۲۷:۲۲

اعتمادآنلاین| حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به سهمیه بندی بنزین و ضرورت استفاده از کارت سوخت در کشور اظهار کرد: از ابتدای این طرح 9 میلیون و 200 هزار کارت سوخت دریافتی داشتیم که حدود 8 میلیون و 485 هزار معادل 92 درصد آن توزیع شده است. در سال 98 نیز 3 میلیون و 880 هزار کارت سوخت دریافت شد و تاکنون 3 میلیون و 153 هزار معادل 83 درصد آن توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست تصریح کرد: با تصمیم دولت مبنی بر سهمیه بندی بنزین، با هماهنگی‌های صورت گرفته باجه‌های پستی در دو شیفت از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی افزود: به منظور تسهیل در ارسال کارت سوخت روز گذشته همه باجه‌های پستی اقدام به ارسال کارت‌های سوخت در باجه های معطلی کردند.

نعمتی بیان کرد:تعداد کارت‌های سوخت در باجه‌های معطله به 726 هزار کارت در کل کشور رسیده است که از این مقدار 334 هزار کارت مربوط به استان تهران و مابقی برای سایر شهر‌های کشور است.

مدیرعامل شرکت ملی پست تصریح کرد: با توجه به نیاز مردم به کارت سوخت، بر حسب وظیفه ذاتی تا 3 بار به آدرس متقاضی مراجعه می‌شود و در تلاش هستیم که کارت‌های سوخت باقی مانده را به نحوی شایسته تحویل متقاضیان دهیم.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها