کد خبر: 360856
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۱۱:۳۱:۰۰
| |

گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» از اجرای نمایش «نیمه تاریک ماه»

نمایش «نیمه تاریک ماه» به کارگردانی «داوود بنی اردلان» از 24 مهرماه در تالار حافظ روی صحنه رفته است.

حجم ویدیو: 27.15M | مدت زمان ویدیو: 00:12:26 دانلود ویدیو
کد خبر: 360856
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۱۱:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایش «نیمه تاریک ماه» به کارگردانی «داوود بنی اردلان» از 24 مهرماه هر شب ساعت 20:30 در تالار حافظ روی صحنه رفته است.

به گزارش اعتمادآنلاین، این نمایش اقتباسی از فیلم ایتالیایی «غریبه‌های تمام و کمال» است که مضمونی روانشناختی دارد، و حکایت چند زوج جوان را که برای شام دور هم جمع می‌شوند روایت می‌کند.

در حالی که همه آنها تصورشان بر این است که زندگی کامل و عاشقانه‌ای دارند، اما صاحبخانه ایده‌ای را مطرح می‌کند که با عملی شدن آن، اتفاقات عجیبی می‌افتد و تمام تصورات این زوج‌ها به هم می‌ریزد.

خواننده گروه بمرانی و سیاوش صفاریان پور، مجری و کارگردان تلویزیون با بازی در این اثر وارد عرصه بازیگری شده‌اند.

هانا کامکار،نیکی مظفری، سام کبودوند، جواد مولانیا، و المیرا دهقانی، پنج بازیگر دیگر این نمایش اجتماعی و روانشناسانه هستند.

عوامل دیگر نمایش نیمه تاریک ماه عبارتند از:دستیار اول کارگردان: ایمان یزدی، مجری طرح: لیلا جعفری، مدیر تولید: نیما محبی، مدیر صحنه: علیرضا ملک محمودی، طراح لباس: ندا سرمه، مجری دکور: موسسه تخصصی و طراحی و ساخت کِوازینگو، طراح صحنه: پریشاد مستوفی، موسیقی: عرفان فرشی زاده، مدیر رسانه و مشاور تبلیغات: فرنوش آباء، عکاس: شیرین جهان زاده، فیلمبرداری پشت صحنه:پن استودیو، گرافیست: نیما فراهانی، گرافیست مجازی: شایان بابایی.

در ادامه گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از این نمایش را خواهید دید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها