«فورد دربرابر فراری» صدر‌ نشین این هفته هالیوود می‌شود؟

فیلم سینمایی «فورد دربرابر فراری» با بازی کریستین بیل و مت دیمون در گیشه هفتگی هالیوود فراتر از انتظار ظاهر شد.

«فورد دربرابر فراری» صدر‌ نشین این هفته هالیوود می‌شود؟
کد خبر: 360890
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۱۲:۵۰:۰۸

اعتمادآنلاین| تخمین‌های روز جمعه گیشه هالیوود نشان می‌دهد که فیلم سینمایی «فورد دربرابر فراری» در افتتاحیه خود در گیشه‌های آمریکای شمالی فروشی 29 میلیون دلاری را تجربه کند و صدر نشین این هفته هالیوود شود.

این مقدار بالاتر از پیش‌بینی است که در ابتدا در محدوده 20 میلیون دلاری بر آورد شده بود. حالا دیزنی تخمین‌های خود را بالا‌تر برده و به محدوده 25 تا 29 میلیون دلاری رسیده است.

فیلم سینمایی جدید سونی به نام «فرشتگان چارلی» هم با 9 میلیون دلار نا امیدانه در رتبه دوم قرار می‌گیرد و ضعیف‌تر از افتتاحیه 12 تا 13 میلیون دلاری که برای آن پیش بینی می‌شد، ظاهر می‌شود.

«میدوی» فیلمی اکشن و روایتگر جنگ جهانی دوم از کمپانی لاینزگیت احتمالا با فروشی 8 میلیون دلاری در جایگاه سوم پرفروش‌های هفتگی قرار می‌گیرد و فیلم‌های دیگر گیشه از جمله «بازی با آتش»، «آخرین کریسمس» به دنبال آن هستند.

فیلم جدید کمپانی برادران وارنر به نام «دروغگوی خوب» فروش در محدوده 4 الی 5 میلیون دلاری خواهد داشت و برای رتبه هفتم با فیلم پرفروش جوکر رقابت می‌کند.

روز جمعه فیلم سینمایی «جوکر» به اولین فیلم سینمایی رده بزرگسال تبدیل شد که از فروش یک میلیاردی عبور کرده است. در آمریکای شمالی فروش فیلم به 316 میلیون دلار رسیده است. جوکر با بازی واکین فینیکس ناجی گیشه پاییز آمریکا بود که البته به نسبت سال گذشته خود 6 درصد افت داشته است.

فیلم سینمایی «فورد دربرابر فراری» داستان گروهی از مهندسان و طراحان آمریکایی به رهبری کارول شلبی (مت دیمون) و یک راننده فرانسوی به نام کن مایلز (کریستین بیل) است که ماشین جدیدی طراحی می‌کنند تا در مسابقات قهرمانی له مانس 1966 در فرانسه یک ماشین فراری را شکست دهند.

این فیلم که بودجه‌ای 100 میلیون دلاری دارد از راتن تومیتو امتیاز 91 درصد گرفته و دیمون و کریستین بیل برای این فیلم مدعی اسکار هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها