توضیحات فرماندار سیرجان در خصوص اتفاقات شب گذشته + ویدئو

فرماندار سیرجان در خصوص اتفاقات شب گذشته در سیرجان توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات فرماندار سیرجان در خصوص اتفاقات شب گذشته + ویدئو
کد خبر: 360892
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۱۲:۵۲:۳۴

اعتمادآنلاین| محمد محمودآبادی در خصوص اتفاقات شب گذشته در سیرجان گفت: واقعه زمانی اتفاق افتاد که عده‌ای به این جمع اضافه شدند که به با قاطعیت می‌گویم از مردم نبودند.

او با اشاره به حرکات این افراد و پوشاندن صورت‌هایشان افزود: بعضی از این افراد سلاح گرم و سرد به همراه خود داشتند اما وقتی وارد مخازن شرکت نفت شدند، چاره‌ای جز شلیک هوایی نداشتیم.

محمودآبادی عنوان کرد: در دو مرحله موفق به خروج آنها از محوطه شدیم اما اصرار آنها بر این دستیابی به مخازن و ایجاد بحران بود. ما به خاطر حفظ جان مردم به ویژه سکنه آن منطقه و جلوگیری از تلفات جانی و مالی باید از این محدوده حفاظت می کردیم.

او گفت: بسیاری از مردمی که فقط اعتراضشان قرار بود شنیده شود، در کنار ما بودند و به کمک نیروهای امنیتی آمدند چون متوجه شدند که این افراد اصلا از مردم نیستند.

فرماندار سیرجان گفت: در این درگیری‌ها لاجرم اتفاقاتی افتاد و چند نفر مجروح شدند که بنده و فرمانده انتظامی استان کرمان از تک تک این افراد عیادت کردیم. برخی از این مجروحان از پشت سر ضربه خورده بودند و اصابت تیر از پشت سر بود و از روبرو نبود.

محمودآبادی گفت: برخی از این افراد می گفتند که در حال عبور از این محل بودند و خارج از محدوده درگیری بودیم اما به آنها شلیک شده بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها