کد خبر: 360917
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۱۴:۰۳:۵۵
| |

دبیر مجمع نمایندگان تهران:

شهرداری تهران در مواجهه با برف آمادگی سیستماتیک لازم را نداشت

دبیر مجمع نمایندگان تهران گفت که شهرداری تهران امروز در مواجهه با بارش برف آمادگی سیستماتیک را نداشت؛ اگر شهرداری ادعای آماده بودن را دارد حداقل محکم‌تر وارد شود.

شهرداری تهران در مواجهه با برف آمادگی سیستماتیک لازم را نداشت
کد خبر: 360917
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۱۴:۰۳:۵۵

اعتمادآنلاین| محسن علیجانی با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در مواجهه با بارش برف در پایتخت گفت: هواشناسی از هفته گذشته بارش برف در تهران را پیش بینی کرده بود که در این شرایط انتظار می‌رفت شهرداری آمادگی لازم را داشته باشد. البته اگر شهرداری معتقد است که برای مقابله با بارش برف آماده بوده لازم بود که با توان بیشتری ورود پیدا می‌کرد. بنده در چند ساعتی که در خیابان‌های تهران تردد داشتم آمادگی سیستماتیک شهرداری برای مقابله با برف را ندیدم.

نماینده تهران توضیح داد: انتظار می‌رفت ایستگاه‌های توزیع شن، نمک و ماسه و ماموران شهرداری به وضوح در سطح شهر دیده می‌شد که چنین مواردی را مشاهده نکردم، ما باید از بحران‌ها درس بگیریم؛ متاسفانه تهران در طول یکی دو سال گذشته از وقوع بحران‌های همچون بارش باران و برق غافلگیر شده است؛ ان‌شاءالله امسال شهرداری با تمام توان کار کند.

علیجانی در عین حال با بیان این که باید منتظر گزارش شهرداری برای ارائه نظر دقیق‌تر بود تاکید کرد: شهرداری باید محکم‌تر وارد شود؛ ما در زمان بارندگی در جنوب تهران غافلگیر شدیم که امروز هم به نظر می‌رسید شهرداری آمادگی سیستماتیک لازم را نداشت.

دبیر مجمع تهران با اشاره به جلسه روز دوشنبه هفته جاری شورای 53 نفره گفت: شورای موسوم به 53 نفره متشکل از نمایندگان تهران در مجلس و اعضای شورای شهر تهران و همچنین استاندار، شهردار در روز دوشنبه در جلسه‌ای با دستور قبلی گرد هم می آیند؛ قرار است در این جلسه موضوع انفکاک شورای شهر تهران از ری مطرح شود؛ قطعا موارد دیگری همچون میزان آمادگی شهرداری در مواجه با بارش برف و اقدامات صورت گرفته برای آلودگی هوا هم مطرح خواهد شد.

از ابتدای صبح امروز در نقاط مختلف پایتخت شاهد بارش برف بودیم که در برخی از نقاط تردد امکان‌پذیر نیست؛ در همین رابطه شهردار تهران به موضوع نظارت بر روند برف روبی و بازگشایی معابر مناطق درگیر اشاره کرده و گفت که در برخی شریان‌های اصلی انسداد رخ داده که در تلاشیم با هماهنگی دستگاه‌ها آنها را بازگشایی کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها