کد خبر: 361044
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۰۸:۴۴:۰۰
| |

مجید نامجو مطلق، پیشکسوت فوتبال:

تیم ملی از گروه خود صعود می‌کند

پیشکسوت فوتبال گفت: اگرچه کار ایران برای صعود به مرحلعه بعدی مسابقات سخت شد با توجه به اینکه 2 بازی ایران مقابل عراق و بحرین در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد تیم ملی می‌تواند صعود کند.

تیم ملی از گروه خود صعود می‌کند
کد خبر: 361044
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۰۸:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید نامجو مطلق گفت: اینکه تیم ملی فوتبال ایران دو بازی پشت سر هم را به رقبای خود ببازد اتفاق خوبی نیست و به طور حتم در ادامه راه مشکلاتی را برایمان ایجاد می‌کند.

وی افزود: هافبک‌های ایران در بازی با عراق عملکرد خوبی از خود نشان نداده و قافیه را به هافبک‌های حریف باختند. آنها در انتقال توپ به نقاط مختلف زمین ضعیف بودند.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: بازی با عراق همواره برای فوتبال ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و آنها دوست ندارند به این تیم ببازیم اما متاسفانه نمایش دور از انتظار ملی‌پوشان ایران همه فوتبالدوستان ایرانی را نا امید کرد.

نامجو مطلق تصریح کرد: اگرچه کار ایران برای صعود به مرحلعه بعدی مسابقات سخت شد با توجه به اینکه دو بازی ایران مقابل عراق و بحرین در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد تیم ملی می‌تواند به پیروزی رسیده و به عنوان تیم اول و یا یکی از چهار تیم برتر دوم صعود کند.

وی تاکید کرد: باید تفکرات و اندیشه‌های فوتبالی ما تغییر پیدا کند و از این پس توجه و نگاه ویژه‌تری به فوتبال داشته و امکانات و بستر لازم را فراهم کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در پایان گفت: مسعود شجاعی برای فوتبال ایران زحمالت زیادی کشید و بر هیچ کس پوشیده نیست اما او در بازی با عراق نباید در ترکیب ثابت قرار می‌گرفت و بهتر بود ویلموتس به بازیکنی میدان می‌داد که جنگنده‌تر بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها