کد خبر: 361103
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۰:۱۲:۱۰
| |

انتقاد وزیر آموزش و پرورش از هدایت مطلق دانش‌آموزان به دانشگاه

حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، از روند مطلق سوق دادن دانش آموزان به سمت دانشگاه و بی توجهی به مهارت‌ها انتقاد کرد.

انتقاد وزیر آموزش و پرورش از هدایت مطلق دانش‌آموزان به دانشگاه
کد خبر: 361103
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۰:۱۲:۱۰

اعتمادآنلاین| حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، در حاشیه همایش ملی پنجه‌های کارآمد سربازان ماهر که صبح امروز در سالن مروارید در شهرک امام خمینی(ره) برگزار شد گفت: موضوع مهارت برای افزایش توانمندی‌ها در یک جامعه مهم است و ما باید تلاش کنیم تا جوانان‌مان حتما یک مهارتی را بیاموزند.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز دوره سربازی به عنوان یکی از دوره‌هایی است که می‌تواند در آموزش مهارت به سربازان موثر باشد و آموزش و پرورش نیز در زمینه آموزش‌های پیش از اعزام به سربازی با نیروهای مسلح همکاری می‌کند.

حاجی میرزایی با بیان اینکه در سال‌های اخیر ما فضاهای عمومی را توسعه دادیم، گفت: اما امروز دیگر وقت آن رسیده تا از توجه صرف و مطلق به فضاهای علمی دست برداشته و به مسئله مهارت آموزی و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز توجه کنیم و بسیاری از امکانات و توانمان را در این زمینه بسیج کنیم چرا که هرچه جامعه ماهرتری داشته باشیم مشکلات نیز بهتر حل خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اینکه آیا قرارگاه مهارت آموزی می‌تواند منجر به افزایش اشتغالزایی در جوانان شود؟ افزود:‌ طبیعی است که هر چه مهارت فردی بیشتر باشد شانسش برای شغلی مناسب نیز بیشتر است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها