کد خبر: 361107
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۰:۱۶:۲۰
| |

خط و نشان یواخیم لوو برای سرگروهی

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان هدف بعدی تیمش را سرگروهی و صعود به یورو به عنوان تیم نخست عنوان کرد.

خط و نشان یواخیم لوو برای سرگروهی
کد خبر: 361107
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۰:۱۶:۲۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از بیلد، تیم ملی فوتبال آلمان توانست با برتری 4 بر صفر برابر بلاروس صعود خودش را به یورو 2020 قطعی کند.

ژرمن‌ها اکنون باید در بازی آخر خود در این رقابت‌ها سه‌شنبه برابر ایرلند شمالی قرار گیرند که این آخرین بازی آلمان در انتخابی یورو است.

یواخیم لوو که تیمش با دو امتیاز اختلاف نسبت به هلند در صدر جدول گروه قرار گرفته است درباره پیروزی برابر بلاروس و بازی آخر این تیم در انتخابی یورو گفت: می‌خواستیم قدرت خودمان را در این بازی به رخ بکشیم، قدرتی که باید در یورو 2020 در تابستان آینده نیز نشان دهیم. به دنبال پیروزی پرگل در این دیدار بودیم که توانستیم. بازی ما برابر بلاروس خیلی خوب و کامل بود و از بازیکنان رضایت کامل دارم.

او در ادامه گفت: هلند برابر ایرلند شمالی به تساوی رسید و این نشان دهنده موضوعی است که برتری دو بر صفر ما برابر ایرلند شمالی چه نتیجه خوبی بوده است. من از تیمم در این رقابت‌ها کاملا رضایت دارم. بازی را به خوبی کنترل و مدیریت کردیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و انگیزه زیادی داشتیم. از حالا به دنبال این هستیم که بتوانیم به عنوان تیم نخست راهی یورو شویم و به همین خاطر در بازی آخر به دنبال کسب برد هستیم تا بازی‌ها را با قدرت به پایان ببریم.

سرمربی آلمان در پایان به درخشش تونی کروس و مانوئل نویر در این دیدار اشاره کرد و گفت: کروس و نویر هر دو بازیکنان بزرگی هستند و الگوهای تیم ما محسوب می‌شوند و بازیکنانی که ما داریم همگی خودشان را با این دو مقایسه می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها