علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد

پیشنهاد شورا به شهرداری برای عزل افراد خاطی در برف روز گذشته

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران، عنوان کرد که شورای شهر در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز به شهردار پیشنهاد داده تا با افراد خاطی در برف روز گذشته در حد عزل برخورد شود.

پیشنهاد شورا به شهرداری برای عزل افراد خاطی در برف روز گذشته
کد خبر: 361179
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۱:۵۷:۱۹

اعتمادآنلاین| علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران، صبح امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که ما معتقدیم که روز گذشته شهرداری تهران غافلگیر شده است، در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که گفته می‌شود قرارداد ماشین‌های برف‌روب تمام شده بود، گفت: من نیز شنیده‌ام که قرارداد ماشین‌های برف‌روب تمام شده است اما همچنان بررسی در این خصوص انجام نگرفته است.

وی با بیان این‌که شهرداری آمادگی لازم را نداشته، اظهار کرد: البته بارش برف همراه با اعتراضات افزایش نرخ بنزین بوده و روز گذشته من به مرکز کنترل ترافیک رفته و از آنجا وضعیت را دیدم و دیدیم که چه نقاطی دارای ترافیک است که البته برخی از مسدودی‌ها به واسطه اعتراضات بود که البته پراکندگی برف و اعتراضات متفاوت بود که این دو عامل دست به دست هم داده بود تا ترافیک ایجاد شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان این‌که بخشی از مشکلات روز گذشته به علت عدم آمادگی شهرداری بود، اظهار کرد: البته همه مشکلات به عدم آمادگی بر نمی‌گردد.

اعطا با اشاره به حضور سرزده حناچی در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز شورای شهر گفت: حناچی گزارشی در خصوص اقدامات روز گذشته ارائه کرد و شورا نیز پیشنهاد داد تا با افراد خاطی در حد عزل برخورد کند، اما هیچ اسمی در این زمینه برده نشد.

وی در مورد چرایی عدم آمادگی شهرداری، ادامه داد: شهرداری می‌گوید که تصور می‌کرده در آبان‌ماه برفی به چنین حجم نمی‌بارد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان این‌که در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز گزارشی در مورد روند کار کمیته حقیقت‌یاب تابلوهای مزین به نام شهدا ارائه شد، گفت: بررسی‌ها به پایان رسیده است و گزارش نیز به هیات رییسه ارائه شده و درخواست وقت داشتیم تا آن را در صحن شورا قرائت کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها