سمیه شهبازی، سرمربی آذرخش کردستان، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

هدف ما قهرمانی است/ بازیکنان انگیزه بالایی دارند/ لیگ فوتبال زنان قابل پیش‌بینی نیست/ شهرداری بم رقیب سرسختی است

سمیه شهبازی، مربی آذرخش کردستان گفت: انگیزه‌ و هدف‌ این بازیکنان هدف تیم ما را ساخته و باعث شده به سمت قهرمانی برویم. خود من با شرایطی که فصل گذشته از سپاهان جدا شدم انگیزه بسیار بالایی در این فصل دارم. ان‌شاءلله بتوانیم به هدف‌مان برسیم و قهرمان شویم.

هدف ما قهرمانی است/ بازیکنان انگیزه بالایی دارند/ لیگ فوتبال زنان قابل پیش‌بینی نیست/ شهرداری بم رقیب سرسختی است
کد خبر: 361187
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منیژه موذن - تیم فوتبال زنان آذرخش کردستان در اولین حضور خود در لیگ برتر فوتبال زنان موفق شده با عملکردی درخشان در رقابتی تنگاتنگ با شهرداری بم در هفته ششم لیگ برتر در رده دوم جدول بایستد.

سمیه شهبازی، سرمربی تیم آذرخش، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، در مورد شرایط این روزهای آذرخش صحبت کرد.

***

*آذرخش در اولین حضور در لیگ برتر شرایط بسیار خوبی دارد و حتی موفق شد تیم شهرداری سیرجان را شکست دهد. در مورد شکست تیم شهرداری سیرجان بگویید.

ما از شروع فصل نتایج خوبی گرفته بودیم و بدون گل خورده با خط میانی و خط دفاعی و دروازه‌بان خوب هم‌قسم شدیم که این شرایط تیم را حفظ کنیم. سیرجان همیشه سیرجان است، خصوصا در زمین خودش. تجربه نشان داده همیشه خطرناک است. چون در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته بود مطمئن بودیم هجومی بازی خواهد کرد و ما سعی کردیم از بازی هجومی سیرجان استفاده کنیم و به گل برسیم. متاسفانه نتوانستیم از تمام موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

*به بازیکنان تیم اشاره کردید. چند ملی‌پوش در اختیار دارید و شرایط آنها در تیم چطور است؟

ما بازیکنان ملی‌پوش خیلی خوبی داریم که هر کدام در سال‌های گذشته در تیم‌های مختلف بازی می‌کردند. با انگیزه‌های متفاوت به تیم آذرخش پیوستند. انگیزه‌ و هدف‌ این بازیکنان هدف تیم ما را ساخته و باعث شده به سمت قهرمانی برویم. خود من با شرایطی که فصل گذشته از سپاهان جدا شدم انگیزه بسیار بالایی در این فصل دارم. ان‌شاءلله بتوانیم به هدف‌مان برسیم و قهرمان شویم.

*شرایط تمرینات تیم چطور است؟ همان‌طور که می‌دانیم در فصل گذشته شرایط مالی برای بعضی تیم‌ها بسیار سخت بود. در حال حاضر شرایط آذرخش چطور است؟

برای شرایط تمرینی آذرخش هیات سنندج و اداره کل تربیت بدنی خیلی به ما کمک می‌کنند. ما زمین تمرین بسیار خوبی داریم. سالن بدنسازی خوبی داریم. همان‌طور که می‌دانید شرایط مالی تیم‌های خصوصی با توجه به شرایط اقتصادی کشور ممکن است کمابیش همراه با مشکلاتی باشد، اما خدا را شکر تا اینجای کار تیم ما توانسته نیازهای مالی بچه‌ها را برآورده کند.

*به نظر می‌رسد رقیب اصلی شما در فصل جاری تیم شهرداری بم باشد. تیمی که قهرمان فصل گذشته است و در شرایط خوبی به سر می برد و در حال حاضر با شما هم‌امتیاز است. نظرتان در مورد شهرداری بم چیست؟

تیم شهرداری بم بازیکنان ملی‌پوش بسیار خوبی دارد و نزدیک به پنج سال است که در کنار هم بازی می‌کنند. خیلی سخت است که با چنین تیم هماهنگ و آماده‌ای غلبه کنیم. اما ما امسال هدف داریم. هر بازی برای برد می‌رویم و امیدواریم به هدف‌مان برسیم.

*در این چند هفته عملکرد بسیار موفقی داشتید. با توجه به شرایط آذرخش شانس قهرمانی تیم‌تان را چقدر می‌دانید؟

نمی‌توانیم فوتبال را پیش‌بینی کنیم. ما یک نیم‌فصل سخت دیگر هم در پیش داریم و باید از هر بازی برنده بیرون بیاییم. با وجود اینکه می‌گویند زنان تاکتیک‌پذیر نیستند و فوتبال زنان قابل پیش‌بینی است، اما در همین فوتبال زنان هم اتفاقات غیرمنتظره زیادی رخ می‌دهد. نمی‌توانم قاطعانه بگویم که حتماً قهرمان می‌شویم، اما تمام تلاش‌مان برای قهرمانی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها