در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران مطرح شد:

مخالفت شورا با دو فوریت سیاست‌های اجرا و الزامات تدوین بودجه سال آینده شهرداری تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با دو فوریت طرح سیاست‌های اجرای و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 1399 شهرداری تهران مخالفت کردند.

مخالفت شورا با دو فوریت سیاست‌های اجرا و الزامات تدوین بودجه سال آینده شهرداری تهران
کد خبر: 361192
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۲:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورا بررسی دو فوریت طرح سیاست اجرا و الزامات تدوین لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران را در دستور کار داشتند که در جریان بررسی آن مظاهریان معاون برنامه ریزی شهرداری تهران گفت: باید در بررسی دو فوریتی این طرح دو الزام موجود را مد نظر قرار دهیم.

وی افزود: ابتدا در آیین‌نامه‌ای وزارت کشور ضوابط بودجه را اعلام می‌کند که هنوز واصل نشده بنابراین ابتدا باید منتظر این آیین‌نامه به عنوان ضوابط بالادستی باشیم.

مظاهریان ادامه داد: همچنین متنی که در این طرح تهیه شده 69 بند دارد لذا باید به طور کامل و در فرصتی مناسب توسط کمیسیون‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد که ممکن است مواردی خطا در آن وجود داشته باشد که بعدا مشکلاتی را ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: بهتر است فرصت مناسبی را تعیین کنیم تا آیین‌نامه وزارت کشور ارسال شود و تمامی 69 بند در این طرح مورد بررسی قرار گیرد. در حال حاضر شورا درگیر اعلام اولویت‌های هر یک از کمیسیون‌های تخصصی درباره این طرح دو فوریتی است و اگر دو فوریت این طرح به یک فوریت تبدیل شود فرصت جمع بندی در کمیسیون تلفیق فراهم می‌شود و فکر می‌کنم که کار صواب تری انجام می‌شود.

نهایتا اعضای شورای شهر تهران با 14 رأی مخالف و 3 رأی موافق با دو فوریت این طرح مخالفت کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها