کد خبر: 361200
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۲:۵۹:۲۱
| |

حسامی، دبیر حزب اعتماد ملی در همدان:

افراد شجاع و بادرایت کاندیدا شوند

مسعود حسامی، دبیر استانی حزب اعتماد ملی در همدان، مجلس را به عنوان عصاره یک ملت معرفی کرد و گفت: کاندیداهایی باید در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند که درایت و شجاعت داشته و دارای تجربه و تبحر حضور مؤثر در مجلس باشند.

افراد شجاع و بادرایت کاندیدا شوند
کد خبر: 361200
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۲:۵۹:۲۱

اعتمادآنلاین| مسعود حسامی، دبیر استانی حزب اعتماد ملی در همدان، درباره برنامه های حزب اعتماد ملی استان اظهار کرد: شورای اصلاح طلبان جبهه ای با عنوان جبهه اصلاحات تشکیل داده اند و در هنگام انتخابات افرادی را انتخاب و معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان فعال است و به صورت هماهنگ وارد مقوله انتخابات می شود، افزود: هنوز کاندیدای رسمی مراجعه نکرده و در استان همدان نیز امکان دارد همان افراد و نمایندگان قبلی در این دوره حضور یابند.

حسامی تأکید کرد: نمایندگانی باید در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند که درایت و شجاعت داشته و دارای تجربه و تبحر حضور مؤثر در مجلس باشند وگرنه مجلسی که خروجی و بهره ای برای مردم نداشته باشد، موجب دلسردی و بی توجهی مردم قرار می گیرد.

وی مجلس را به عنوان عصاره ای از یک ملت معرفی کرد و گفت: مردم باید بدانند که مشکلات کشور با انتخاب کاندیدای مناسب و اصلح و گفتگو و برنامه ریزی قابل حل است.

دبیر استانی حزب اعتماد ملی در همدان درباره جلسات دوره ای شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان نیز یادآور شد: جلسات مستمر هر 15 روز یکبار با حضور 18 حزب عضو شورا در خانه احزاب استان برگزار می شود و ریاست این شورا هر سه ماه یکبار به صورت دوره ای بر عهده یکی از احزاب عضو است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها