کد خبر: 361215
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۳:۴۱:۵۹
| |

رئیس صداوسیما مطرح کرد:

تمام عوامل صداوسیما با فرهنگ انقلابی پیش می‌روند

رئیس رسانه ملی بیان کرد همه عوامل صداوسیما بسیجی‌اند و با فرهنگ انقلابی پیش می‌روند.

تمام عوامل صداوسیما با فرهنگ انقلابی پیش می‌روند
کد خبر: 361215
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۳:۴۱:۵۹

اعتمادآنلاین| همزمان با آغاز هفته بسیج، عبدالعلی علی عسکری، رئیس رسانه ملی در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار آزادی، معاون فرهنگی بسیج و جمعی از مسئولان این سازمان اهمیت بسیح را در جامعه فوق العاده دانست و گفت: در هر برهه از زمان، حضور و تأثیر این نهاد مردمی در جامعه حس می‌شود و در بزنگاه‌های تاریخی و رویدادها و حوادث مهم بسیج حضور فعالی داشته است و همچنان به عنوان مؤثرترین تشکل از آن یاد می‌شود.

او با اشاره به ساختار مردمی‌ بسیج تأکید کرد: راز ماندگاری و بقای بسیج در مردمی‌بودن آن است و درواقع این نهاد از دل مردم متولد شده، با آنها عجین شده و در کنار آنها حضور دارد و همچنان در کنار مردم خواهد ماند.

رئیس رسانه ملی افزود: در فضایی که دشمن غرب‌زدگی و وادادگی را تزریق می‌کند بسیج موجب امیدواری و قوت قلب است و این شبکه عظیم مردمی می‌تواند پرچم تفکر انقلابی را برافراشته نگه دارد. با ورود به گام دوم انقلاب بسیج باید با رویکرد فرهنگی بیشتر و هوشمندانه‌تر ظاهر شود تا خالص‌ترین تأثیرات را در جامعه بگذارد و با سرعت بیشتر در مسیر اجرای گام دوم انقلاب پیش رود.

رئیس صداوسیما به هم‌افزایی رسانه ملی با سازمان بسیج در عرصه‌های مختلف تأکید و تصریح کرد: صداوسیما در کنار بسیج، همراه و حامی آن است و این برای ما یک افتخار بزرگ است که اعلام کنیم همه عوامل صدا وسیما بسیجی‌اند و با فرهنگ انقلابی پیش می‌روند. همچون همه بسیجیان برخاسته از مردم، دغدغه مردم و مشکلات آنها را دارند.

رئیس رسانه ملی با تأکید بر گسترش فرهنگ انقلابی و هویت ملی در صداوسیما بیان کرد: رسانه ملی در مسیر گسترش تولید علم و تولیدات فرهنگی و هنری حامی‌بسیج است و آماده هر نوع همکاری در این مسیر با نهاد مردمی و انقلابی است.

علی عسکری با استقبال از حضور برنامه‌سازان نخبه بسیجی در رسانه ملی متذکر شد: حضور نویسندگان و برنامه‌سازان شایسته بسیجی در رسانه ملی موجب اعتبار این رسانه است و کشف این نیروهای خلاق انقلابی که در این فضا نخبه‌اند ارزش چندبرابری برای رسانه ملی فراهم خواهد کرد.

او با اشاره به فراهم بودن فضای همکاری و تعامل میان برنامه‌سازان بسیج با رسانه ملی گفت: صداوسیما درپی گوهریابی است و حضور پررنگ بسیج در جشنواره‌های پویانمایی و مستند بهترین مسیر برای کشف این نیروهاست تا در آینده شاهد برنامه‌های بیشتر موج آفرین از بسیج باشیم.

فصل جدید فعالیت های بسیج با تولیدات رادیویی و تلویزیونی

در ادامه سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شعار محوری چهلمین سالگرد تأسیس بسیج به برنامه‌های بسیج در مسیر گام دوم انقلاب، اشاره کرد و متذکر شد: بسیج در فصل جدیدی از گستردگی فرهنگی با حفظ اهداف و بر اساس منظومه فکری امام خمینی (ره) در فضای تولیدات رادیویی و تلویزیونی گام خواهد برداشت و در این میان از همکاری‌های بی دریغ و همیشگی رسانه ملی بهره خواهد برد.

او افزود: شعار محوری امسال چهل سال خدمت، جهاد و شهادت است که با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در تحقق این شعار خواهیم کوشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: گستردگی بسیج و حضورش در عرصه‌های مختلف بی‌همتاست و هیچ نهاد مردمی‌ای چنین قدرتی در فضای سیاسی و فرهنگی ندارد.

سردار سلیمانی با اشاره به فضای رقابتی فرهنگی که با رسانه‌های مختلف احاطه شده است، گفت: در نگاه جدید رویکر خود را از نگاه سازمانی به نهادی تغییر دادیم تا در خدمت مردم و انقلاب اسلامی‌باشیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها